  • 1. Data: 2004-09-07 21:44:05
    Temat: Konto w GB
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Przyznaje - len jestem i Google mi sa obce.
    Licze, ze jednak ktos doswiadczony sie odezwie.
    Jak najlepiej (czytaj:najmniejszym kosztem)
    zalozyc i eksploatowac konto w W.Brytani w czasie dluzszego
    pobytu tamze (nie do konca legalnego pobytu). Przekazywanie
    do Polski, skladowanie tutaj i wydawanie tam przy
    pomocy karty wydanej w kraju wydaje sie wyjatkowo
    kosztochlonne. Trzymanie w skarpecie - bez sensu.
    Czy zalozenie konta w GB jest dla naszych obywateli
    bezproblemowe?? Wplaty nie beda moze symboliczne,
    ale o zawrot glowy takze nie przyprawia.
    A co jesli obywatelowi brakuje jeszcze kilku miesiecy
    do pelnoletnosci??

    Pozdrawiam
    JO

  • 2. Data: 2004-09-08 10:53:56
    Temat: Re: Konto w GB
    Od: And <A...@...pl>

    jo44 wrote:

    > Przyznaje - len jestem i Google mi sa obce.

    Radzę jednak poszukać, wystarczy archiwum tej grupy.
    Wątek był wielokrotnie poruszany.

    --
    == And.
    ==