  • 1. Data: 2004-09-07 16:51:04
    Temat: Dostało się bankom :)
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Przypadkiem przed chwilą lawirując po kanałach TV znalazłem się na
    regionalnej i zobaczyłem 'ambitny' spot wyborczy p. Lesza Bubla - bodajże
    kandydata na senatora. Ogólnie chodzi o to że Niemcy znowu nas napadli i
    okradają [i u hitler z podmalowanymi na niebiesko swastykami, a następnie
    najaz kamery na VW Bank ]. Jednak nazwisko zobowiązuje :>

    btw: nie obraził bym sie gdyby bank go wypuścił z skarpetkach.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2004-09-08 06:52:43
    Temat: Re: Dostało się bankom :)
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Sebol wrote:

    > btw: nie obraził bym sie gdyby bank go wypuścił z skarpetkach.

    Czy to nie tem? Od "zakazu pedalowania" i innych...
    Jestem za: nawet bez skarpetek :)