  • 1. Data: 2004-09-07 15:43:03
    Temat: Bank Millennium obchodzi 15 urodziny
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bank Millennium z początkiem września rozpoczyna obchody 15-lecia istnienia
    Banku. Z tej okazji Bank przygotował dla wszystkich Klientów indywidualnych
    urodzinową ofertę promocyjną, która do końca roku obejmie szereg
    atrakcyjnych produktów oferowanych po specjalnych cenach.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6438
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-07 16:44:52
    Temat: Re: Bank Millennium obchodzi 15 urodziny
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    No to pewnie Pan Prezes dostanie jakąś jubileuszówkę.... ;)

    --
    pozdrowienia,
    paulos23

  • 3. Data: 2004-09-07 18:35:20
    Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > urodzinową ofertę promocyjną, która do końca roku obejmie szereg
    > atrakcyjnych produktów oferowanych po specjalnych cenach.

    Miodzio! Przez 12 miesięcy oprocentowanie 7% a po roku gwarancja że zrobi się
    z tego trzymiesięczna na 8%! I można założyć przez net...

    Ciekawe, który drugi bank da takie oprocentowanie... jaki następny obchodzi
    15 lecie? Bo Lukasowi to stuknie chyba w 2014 ;-)

    Pzdr

    K.

  • 4. Data: 2004-09-07 19:11:22
    Od: "cyfrowy swiat" <s...@n...pl>

    > Miodzio! Przez 12 miesięcy oprocentowanie 7% a po roku gwarancja że zrobi
    się
    > z tego trzymiesięczna na 8%! I można założyć przez net...

    er .. jaki net ? chyba że masz już konto. Inaczej trzeba liczyć sie z
    kosztem prowadzenia rachunku.

  • 5. Data: 2004-09-07 19:12:46
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Miodzio! Przez 12 miesięcy oprocentowanie 7% a po roku gwarancja że
    zrobi się
    > z tego trzymiesięczna na 8%! I można założyć przez net...

    Możliwe minusy
    - możwliwość wypłacenia środków w ciągu 12 mcy /chyba nie/
    - nagły wzrost stóp rynkowych powyżej tych 8 %
    - lokata jest limitowana co może oznaczać zarówno chwyt martketingowy
    "śpieszcie się bo jutro będzie za późno" jak i fakt że przyjdzie paru
    dużych i limit skończy się po kilku dniach

    as

  • 6. Data: 2004-09-07 21:37:47
    Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>

    > Możliwe minusy
    > - możwliwość wypłacenia środków w ciągu 12 mcy /chyba nie/
    Można wypłacić wcześniej w oddziale i przez telefon. Wtedy wypłacają 2% za
    rzeczywisty okres

    > - nagły wzrost stóp rynkowych powyżej tych 8 %
    Równie dobrze niektórzy mogą oczekiwać spadku lub braku zmian.
    Obecnie chyba żaden bank nie daje oprocentowania jednorocznych lokat powyżej
    7%. A jak po roku stopy wzrosną powyżej 8% to wtedy możesz zrezygnować z
    przedłużania na te 3 miechy...

    > - lokata jest limitowana co może oznaczać zarówno chwyt martketingowy
    > "śpieszcie się bo jutro będzie za późno" jak i fakt że przyjdzie paru
    > dużych i limit skończy się po kilku dniach
    mnie juz to nie dotyczy - ja już załozylem ;-)

    Pozdrawiam

    K.

  • 7. Data: 2004-09-07 21:45:05
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:chkl0c$18u$1@news.onet.pl...
> [...]
    > urodzinową ofertę promocyjną, która do końca roku obejmie szereg
    > atrakcyjnych produktów oferowanych po specjalnych cenach.
    I na urodziny sprzedaje mase oddzialow - patrz
    ogloszenia w dzisiejszej Rzeczpospolitej.

  • 8. Data: 2004-09-08 07:59:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 7 Sep 2004 17:43:03 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Bank Millennium z początkiem września rozpoczyna obchody 15-lecia istnienia
    >Banku.

    Interesujące. Jakoś tak mi się wydaje, że Millenium to wystartowało w
    1998 roku.
    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2004-09-08 08:23:56
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał w
    wiadomości news:otetj0dfrv0ock6u8mb0n81chfrhvhdmee@4ax.com...

    > Interesujące. Jakoś tak mi się wydaje, że Millenium to wystartowało w
    > 1998 roku.

    Zle ci sie wydaje.
    W 1998 ten bank juz istnial i zaczal uzywac nazwy Millennium.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2004-09-08 09:01:47
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote in message

    > I na urodziny sprzedaje mase oddzialow - patrz
    > ogloszenia w dzisiejszej Rzeczpospolitej.

    Nie po to sie wprowadza rozwiazania e-biznesowe (portal, e-banking,
    dedykowany corporate e-banking) zeby trzymac tyle oddzialow ile bylo przed
    wdrozeniem nowych systemow.