  • 1. Data: 2002-05-06 07:45:18
    Temat: Kredyt konsumpcyjny w dewizach?
    Od: "Raf" <r...@2...tw>

    Witam serdecznie.
    Szukam banku ktory udziela kredytow konsumpcyjnych w walutach (Euro, USD
    itp). Po prostu zamiast kredytu samochodowego na samochod uzywany,
    udzielonego na rok (samochod nie od dealera tylko od osoby prywatnej)
    wolalbym wziac dluzszy, tez w walutach, z mniejszymi miesiecznymi ratami.
    Mozecie mi cos polecic ciekawego? Gdzis widzialem taki kredyt ale nie moge
    natrafic jakos... Bede wdzieczny za pomoc.
    --
    Zmien tw na pl w koncowce maila
    Pozdrowka

  • 2. Data: 2002-05-06 08:06:42
    Temat: Re: Kredyt konsumpcyjny w dewizach?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Raf" <r...@2...tw> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie.
    > Szukam banku ktory udziela kredytow konsumpcyjnych w walutach (Euro, USD
    > itp).

    A gdzie szukales? ;p

    > Gdzis widzialem taki kredyt ale nie moge
    > natrafic jakos... Bede wdzieczny za pomoc.
    > --

    http://www.bankier.pl/narzedzia/katalogi/index.html?
    spis=kredyty&uni_key=244
    http://www.bankier.pl/narzedzia/katalogi/index.html?
    spis=kredyty&uni_key=400

    Maciej

  • 3. Data: 2002-05-06 08:43:01
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    > Użytkownik "Raf" <r...@2...tw> napisał w wiadomości

> [...]

    dokladnie, KB i DB, 24 moze na powiedziec, ze wiecej bankow nie udziela
    kredytow konsumpcyjnych w walutach obcych. Sam szukalem jakis czas temu i
    tylko te 2 banki wchodzily w gre. Niestety kredytu nie wzialem, poniewaz w
    jednym i drugim musialem miec poreczyciela.
    Jeszcze jednym rozwiazaniem jest pozyczka hipoteczna (jesli masz jakas
    nieruchomosc), tylko, ze koszty sa duze.

    Pozr
    Piotr

  • 4. Data: 2002-05-06 10:45:20
    Od: "Raf" <r...@2...tw>

    > Użytkownik "Raf" <r...@2...tw> napisał w wiadomości

> [...]

    Dzieki serdeczne, szukalem w "googlu", a nie wiedzialem ze w bankierze mozna
    tak dobrze szukac, wiec zieki i za to:-)
    --
    Pozdrowka
    Raf