  • 1. Data: 2002-05-06 08:10:03
    Temat: Inteligo - problemy z odswietlaniem
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    Witam,

    Od paru dni obserwuje pewien defekt dzialania Inteligo - po zalogowaniu sie
    na konto i checi przejscia na zakladke "Przelewy" odswietla sie niemal pusty
    ekran (widac gorne menu oraz to z lewej natomiast nie odswietlaja sie
    informacje o zdefiniowanych przelewach). Problemy pojawiaja sie rowniez przy
    probach obejrzenia historii rachunku i przelewie jednorazowym. Ciekaw jestem
    czy i u Was pojawiaja sie podobne problemy.

    Pozdrawiam - Michal

  • 2. Data: 2002-05-06 19:05:13
    Temat: Re: Inteligo - problemy z odswietlaniem
    Od: "Cube" <p...@p...onet.pl>

    Hi,
    mam dokładnie ten sam problem z domu po łączu ISDN do TPSA. Aktualnie z
    pracy (łącze stałe i to silne) nawet zalogowac się nie mogę.
    Przy okazji innych spraw pytałem Panią kosultatntkę dzisiaj o ten problem
    ale nie powiedziała nic konkretnego.
    BTW - podobny problem zdarzał się również w przeszłości.
    Grupowicze - ktoś coś wie?
    ;-),C.

  • 3. Data: 2002-05-06 20:20:50
    Od: "AxeLL" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    jestem
    > czy i u Was pojawiaja sie podobne problemy.

    Ja mam bardzo czesto problemy z samym zalogowaniem sie, bardzo cięzko mi się
    laduje stronka z loginem i haslem, nieraz po 1/2 h dopiero udaje mi się
    zalogowac.
    Pewnie serwer Inteligo lezy dużo dalej ode mnie niz np. serwer mBanku z
    ktorym
    lacze sie zazwyczaj bez problemu.

    pozdrawiam,
    axell

  • 4. Data: 2002-05-07 16:12:51
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    mimod pisze:
    >Problemy pojawiaja sie rowniez przy
    >probach obejrzenia historii rachunku i przelewie jednorazowym. Ciekaw jestem
    >czy i u Was pojawiaja sie podobne problemy.

    Nie. Spróbuj może w innej przeglądarce.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !