  • 1. Data: 2007-10-12 06:51:37
    Temat: Kredyt hipoteczny a limity na kartach kredytowych
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    Witam

    Ogolnie wiadomo, ze przeznane limity na kartach kredytowych
    zmiejszaja zdolnosc kredytowa w kredytach hipotecznych i pewnikiem
    nie tylko przy takich...
    Ale zalozmy taka hipoteze: maz i zona maja karty kredytowe w banku X.
    Staraja sie o kredyt w banku Y, ale nie chwala sie ze maja jakiekolwiek
    karty kredytowe. Czy bank Y sprawdzajac meza i zone dojdzie do informacji
    o posiadanych przez nich kartach kredytowych w banku X? Czy bank X
    udzieli info o wysokosci przyznanych limitow na tychze kartach?
    Czy lepiej, zeby malzenstwo nie ukrywalo ze posiadaja kk?

    Pozdro

  • 2. Data: 2007-10-12 07:04:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 08:51:37 +0200,
    osoba podpisana: Bogdan iBogdan <b...@w...pl>
    napisała:
> [...]
    > udzieli info o wysokosci przyznanych limitow na tychze kartach?
    > Czy lepiej, zeby malzenstwo nie ukrywalo ze posiadaja kk?

    http://www.bik.pl

    Możesz zamówić sobie raport "Standard". OIMW to bank dostaje trochę
    mniej informacji, ale wystarczająco dużo. A różnica między tym co
    zadeklarujesz, a tym co przyjdzie z BIK jest silnym wskaźnikiem "na nie"
    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 3. Data: 2007-10-12 07:15:19
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    tak

    nie bank a bik

    jesli podpiszesz wniosek, w ktorym napiszesz ze nie masz kart a masz -
    popelniasz przestepstwo...

    Ogolnie - karta (o ile jest prawidlowo splacana) podnosci scoring klienta, z
    2;giej strony jej limit w pewnym stopniu obniza zdolnosc kredytowa. Tak wiec
    lepiej we wniosku podac wszystko co trzeba - jesli bank uzna ze zdolnosc za
    mala zlikwidowac karty, dostac hipoteczny a nastepnie wyrobic karty od nowa.

    Pozdr.,

  • 4. Data: 2007-10-12 08:07:21
    Od: "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > udzieli info o wysokosci przyznanych limitow na tychze kartach?
    > Czy lepiej, zeby malzenstwo nie ukrywalo ze posiadaja kk?

    To zalezy, ja mialem 4KK jak bralem kredyt hipoteczny i nie zmniejszyly mi
    ani o 1% zdolnosci kredytowej bo udowodnilem, ze karty splacam w 100% w GP i
    nie chce ich zamykac, bo place duzo przez internet i ogolnie karty sa mi
    potrzebne ;) - owszem, trzeba bylo troche pogadac, ale dalo sie to
    zalatwic - natomiast nie polecam ukrywania ich.
    Nawet mi kosztow utrzymania samochodu nie policzyli, bo powiedzialem, ze
    samochod mam, ale go sprzedam po odbiorze mieszkania, jako wklad na
    wykonczenie mieszkania (mieszkanie nowe do odbioru rok pozniej bylo) -
    kredyt bralem na 100% wartosci - kwestia pogadania i targowania - banki ida
    na ustepstwa.