  • 1. Data: 2007-10-11 19:08:55
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Hankiel" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fels35$o1f$1@inews.gazeta.pl...

    > A wic chce zalozyc konto, i tu wymagania:
    [...]

    Nie ma takiej oferty w PL.

    marekz

  • 2. Data: 2007-10-11 19:10:30
    Temat: konto osobiste - gdzie ?
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Witam

    Dotychczas mialem konto <30 w BZ WBK, jednakze dzis dostalem od nich list,
    ze z powodu ukonczenia 30 roku zycia zmieniaja mi konto na normalne i bedzie
    pobierana oplata w wysokosci 6 zl. Szczerze mowiac troche jestem wqrzony na
    ich pazernosc i postanowilem zmienic bank. Pisze wlasnie tu, bo szczerze
    mowiac czytanie regulaminow 100 bankow w Polsce przerasta moja cierpliwosc i
    chce ograniczyc wybor do 2, 3 bankow.

    A wic chce zalozyc konto, i tu wymagania:
    - 0 zl za prowadzenie
    - wyplaty we wszystkich bankomatach, wszystkich bankow w Polsce za 0 zl
    - mozliwosc sprawdzania stanu konta i wykonywania podstawowych operacji
    przez internet
    - karta visa electron lub maestro za 0 zl (wydanie) i 0 zl oplat za jej
    uzytkowanie
    - dobrze by bylo zeby bylo oprocentowane w przynajmniej minimalnym stopniu
    (chociaz jezeli takie rzeczy tylko w erze to nie koniecznie)
    - konto moze miec okreslone minimalna miesieczna wplate do ok. 1500 zl

    Czego nie musze miec, lub moze to byc oferowane za dodatkowa badz wysoka
    oplata:
    - token (nie robie przelewow, all rachunki place gotowka, takze nie uzywam
    tego jednym slowem)
    - nie moze to byc mBank lub inny typowo internetowy - musi byc to bank, w
    ktorym wszystko moge zalatwic "stacjonarnie"

    Na jaki bank i jakie konto mam patrzec ? Co polecacie ?
    Wstepnie myslalem o raiffaisen bank, nie wiem czy dobrze.

    Dzieki za pomoc

  • 3. Data: 2007-10-11 19:12:59
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Dodam jeszcze ze przelewy moga byc szalenie drogie - moze byc to bank, ktory
    brak oplat bedzie nadrabial oplatami za przelewy. Powod - nie korzystam.

  • 4. Data: 2007-10-11 19:13:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fels35$o1f$1@inews.gazeta.pl, *Hankiel* wrote:
> [...]
    > stopniu (chociaz jezeli takie rzeczy tylko w erze to nie koniecznie)
    > - konto moze miec okreslone minimalna miesieczna wplate do ok. 1500 zl

    Tak to tylko w Erze. Masz za duze wymagania. Bank nie bedzie mial na czym
    zarobic.
    Nie da sie w zadnym polskim banku spelnic wszystkich tych wymagan.
    1500zl stalych wplat to raczej smieszna kwtoa jak prowadzenie i bankomaty
    maja byc za darmo.

    Chyba VBbank jest najblizej twoich wymagan ale platne 5zl miesiecznie.
    Darmowe prowadzenie to np Millenium ale bez darmowych bankomatow.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2007-10-11 19:21:16
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    > [...]
    >
    > Nie ma takiej oferty w PL.

    A przynajmniej oferta zblizona. Cos takiego jak Sezam Max z BPH, ale bez
    oplat lub z mniejszymi oplatami, bo 12 zl za prowadzenie konta to IMHO
    rozboj w bialy dzien

  • 6. Data: 2007-10-11 19:26:28
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    > In news:fels35$o1f$1@inews.gazeta.pl, *Hankiel* wrote:
    > Chyba VBbank jest najblizej twoich wymagan ale platne 5zl miesiecznie.
    > Darmowe prowadzenie to np Millenium ale bez darmowych bankomatow.

    bardzo blisko sa szczerze mowiac Lukas i ich ekonto, oraz BPH z Sezam Max,
    tylko, ze:

    Lukas jest za darmo, ale brak dodatkowych bankomatow, a BPH ma wszystko ale
    oplata miesieczna to 12 zl

    A zmieniajac wymagania: dajmy na to wyplaty w innych bankomatach za
    powiedzmy 1 zl ? najbardziej mi zalezy zeby nie pobierali oplat za
    prowadzenie konta i uzytkowanie karty.

  • 7. Data: 2007-10-11 19:58:56
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Hankiel wrote:

    > A zmieniajac wymagania: dajmy na to wyplaty w innych bankomatach za
    > powiedzmy 1 zl ? najbardziej mi zalezy zeby nie pobierali oplat za
    > prowadzenie konta i uzytkowanie karty.

    Jeżeli wypłaty powiedzmy 5 zł, to mBank.

  • 8. Data: 2007-10-11 20:03:12
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Hankiel wrote:
    > wyplaty w innych bankomatach za 5 zl to mam w kazdym banku szczerze
    > mowiac - jestem prawie zdecydowany na ekonto Pro w lukasie

    Coś szybko zmeniasz zdanie.
    Miało być prowadzenie 0 zł i wypłaty wszędzie 0 zł.

  • 9. Data: 2007-10-11 20:05:54
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    A co adzicie o eKonto-Pro w Lukas Bank - jest chyba najbardziej zblizonego
    do tego czego chce:
    - oplata 7 zl/mc
    - bankomaty Lukasa i euronetu za darmo
    - do tego przelewy za 0 zl i token za 0 zl (jakbym sie przekonal do
    e-przelewow)

  • 10. Data: 2007-10-11 20:06:57
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>