    From: "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny a limity na kartach kredytowych
    Date: Fri, 12 Oct 2007 10:07:21 +0200

    > Ogolnie wiadomo, ze przeznane limity na kartach kredytowych
    > zmiejszaja zdolnosc kredytowa w kredytach hipotecznych i pewnikiem
    > nie tylko przy takich...
    > Ale zalozmy taka hipoteze: maz i zona maja karty kredytowe w banku X.
    > Staraja sie o kredyt w banku Y, ale nie chwala sie ze maja jakiekolwiek
    > karty kredytowe. Czy bank Y sprawdzajac meza i zone dojdzie do informacji
    > o posiadanych przez nich kartach kredytowych w banku X? Czy bank X
    > udzieli info o wysokosci przyznanych limitow na tychze kartach?
    > Czy lepiej, zeby malzenstwo nie ukrywalo ze posiadaja kk?

    To zalezy, ja mialem 4KK jak bralem kredyt hipoteczny i nie zmniejszyly mi
    ani o 1% zdolnosci kredytowej bo udowodnilem, ze karty splacam w 100% w GP i
    nie chce ich zamykac, bo place duzo przez internet i ogolnie karty sa mi
    potrzebne ;) - owszem, trzeba bylo troche pogadac, ale dalo sie to
    zalatwic - natomiast nie polecam ukrywania ich.
    Nawet mi kosztow utrzymania samochodu nie policzyli, bo powiedzialem, ze
    samochod mam, ale go sprzedam po odbiorze mieszkania, jako wklad na
    wykonczenie mieszkania (mieszkanie nowe do odbioru rok pozniej bylo) -
    kredyt bralem na 100% wartosci - kwestia pogadania i targowania - banki ida
    na ustepstwa.