  • 1. Data: 2007-10-12 07:04:26
    Temat: Oferta KK - czy banki kontaktuja sie miedzy soba?
    Od: "Aroo" <a...@a...pl>

    Witam.
    Mam nietypowe pytanie ale zanim je zadam opisze sytuacje jaka wczoraj
    mnie spotkala. Otoz zadzwonila do mnie pracownica jednego z bankow zeby
    zlozyc mi oferte karty kredytowej. W banku tym od okolo 2 lat mam konto
    ktorego w ogole nie uzywam i nie ma nie zadnych realnych wplat ani wyplat
    (oprocz jednego przelewu - po to to konto bylo zakladane). Swoje konto ROR
    mam w ogole w innym banku, calkowicie niezwiazanym z tym pierwszy.
    W zwiazku z ta sytuacja mam pytanie. Skad w banku, w ktorym nie mam
    zadnego obrotu na koncie wiedzieli jakie mam dochody? Przeciez nie chcieliby
    mi zaoferowac karty kredytowej skoro nie wiedzieli jaki jest moj poziom
    dochodow? Czy dobrze mysle?

    Arek

  • 2. Data: 2007-10-12 07:05:45
    Temat: Re: Oferta KK - czy banki kontaktuja sie miedzy soba?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 09:04:26 +0200,
    osoba podpisana: Aroo <a...@a...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > mi zaoferowac karty kredytowej skoro nie wiedzieli jaki jest moj poziom

    Niekoniecznie. Po prostu ostatnio banki karty kredywowe wciskają
    (prawie) każdemu. Mi na przykład też proponowali, mimo, że od +- roku
    nie mam na koncie żadnego obrotu.

    KJ

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 3. Data: 2007-10-12 07:34:26
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 09:04:26 +0200, Aroo napisał(a):

    > W zwiazku z ta sytuacja mam pytanie. Skad w banku, w ktorym nie mam
    > zadnego obrotu na koncie wiedzieli jakie mam dochody?

    Nie wiedzą tego no chyba, że im takowe dane przedstawisz. Po prostu
    ponoszą ryzyko i wydają Ci kk na podstawie np czystego konta w BIK i
    liczą na to, że zaczniesz korzystać i Twoje konto zacznie pracować.

    Xenocide

  • 4. Data: 2007-10-12 18:22:28
    Od: ".mit. [Mietek S.]" <m...@S...NO.onet.eu>

    "Aroo" <a...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > zadnego obrotu na koncie wiedzieli jakie mam dochody? Przeciez nie
    > chcieliby mi zaoferowac karty kredytowej skoro nie wiedzieli jaki jest moj

    To wszystko prawda co tu napisali poprzednicy, ale też nie jest niczym nowym
    że banki (ludzie w nich pracujący) kontaktują się ze sobą i sprzedają sobie
    klientów.

    MS