  • 1. Data: 2007-10-11 15:35:39
    Temat: Re: VISA Classic - gdzie najlepiej
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Pa , 16:46, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
    > Patrze, patrze a tu PolandMET @ G6 porozsypywal nastepujace haczki:

    > Co znaczy najnizsze oplaty? W wiekszosci za wydanie karty nic ine
    > placisz. Za wznowienie tez nie, jesli chca kase, to rezygnujesz z karty,
    > wyrabiasz nowa. Grace period jest raczej standardowy. Zakladam ze nie
    > bedziesz korzystal z kredytu, wszystko bedziesz splacal w GP. Wiec jakie
    > inne koszty?

    Niech poda przewidywane comiesieczne i roczne zakupy karta,
    przewidywana ilosc transakcji, czy planuje korzystac z KK za granica
    czy tylko na Polske, czy ma jakies dodatkowe oczekiwania wobec KK
    (tanie raty, platnosci rachunkow z karty, programy lojalnosciowe,
    robienie przelewow z karty, ubezpieczenia podrozne)

    Tania wypukla Visa Clasic to np Visa real Sygma Banku z wylaczonymi
    ubezpieczeniami za 12 zl od drugiego roku, bez mozliwosci placenia w
    internecie, z GP 51 dni, ale chyba nie o to chodzilo? ;)

  • 2. Data: 2007-10-11 17:52:21
    Od: "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl>

> [...]
    > (tanie raty, platnosci rachunkow z karty, programy lojalnosciowe,
    > robienie przelewow z karty, ubezpieczenia podrozne)

    Sorry ze nie sprecyzowalem. Karta na "wszelki wypadek" tj. wyjazd i musze
    czyms zaplacic za bilet lotniczy (ostatnio nie kupilem bo nie mialem karty a
    Elektrona nie uznaja) , albo jade na wycieczke i nie mam waluty danego kraju
    (np. bylem w Estonii i nie zjadlem Chamburgera bo mialem euro i jechalem
    glodny). Platnosci przez internet odpadaja, od tego jest PayPal.
    Placic moze bede tez w Polsce choc jestem przyzwyczajony do placenia
    realnymi banknotami. Jak widze np. w markecie jak gosc wyciaga karte, czeka
    5min na akceptacje albo akurat nie ma polaczenia, kolejka 500m sie robi to
    mnie szlag trafia. Wiem, przesadzam, ale juz 2x czekalem z 5min bo jakis
    palant placil karta i ani wtyl ani w przod.

    > Tania wypukla Visa Clasic to np Visa real Sygma Banku z wylaczonymi
    > ubezpieczeniami za 12 zl od drugiego roku, bez mozliwosci placenia w
    > internecie, z GP 51 dni, ale chyba nie o to chodzilo? ;)

    Karta glownie na wyjazdy itp. , zapasowa, zeby miec karte i na niej konto z
    powiedzmu 3000zl jakby potrzeba bylo kasy bo roznie bywa.
    Nie chce zeby mnie ktos zmuszal ze jak miesiecznie zaplace nia tyle i tyle
    to cos tam costam bede mial taniej.

    Dzieki

  • 3. Data: 2007-10-11 18:13:18
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Wiem, przesadzam, ale juz 2x czekalem z 5min bo jakis palant placil karta
    > i ani wtyl ani w przod.

    Teraz Ty bedziesz tym palantem:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2007-10-11 20:29:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Pa , 19:52, "PolandMET @
> [...]
    > powiedzmu 3000zl jakby potrzeba bylo kasy bo roznie bywa.
    > Nie chce zeby mnie ktos zmuszal ze jak miesiecznie zaplace nia tyle i tyle

    Jak na wyjazdy, to karta ktora ci proponuje ING jest OK.
    Rowniez srebrna KK Polbanku za 45 zl.

    Moneypl ma gorsze troche przeliczniki niz powyzsze i po roku, jesli
    nie bedziesz robil 5-u transakcji miesiecznie, to placisz 5 zl - czyli
    koszt od drugiego roku do 60 zl rocznie.

    Jesli potrzebujesz na tych wyjazdach zagranicznych KK nie tylko do
    placenia, ale rowniez dosyc czesto do bankomatow, zeby wyplacac
    gotowke, to przyjrzyj sie KK visa mBanku - od 38 zl wzwyz (im drozsza,
    tym nizej oprocentowana)

    Dobrze byloby tez zainwestowac w rezerwowego Mastercarda - np
    Mastercard Onetpl Lukasa (plaski za 25 zl), zeby nie miec wylacznie
    visy na wyjazdach.

  • 5. Data: 2007-10-11 20:31:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Dobrze byloby tez zainwestowac w rezerwowego Mastercarda - np
    > Mastercard Onetpl Lukasa (plaski za 25 zl), zeby nie miec wylacznie
    > visy na wyjazdach.

    Albo Mistrzowska Raiffeisen (tez 25 zl, ale za to nie jest plaska).

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-10-11 21:00:47
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    To bierz tego ING'a. Nada się. Jesli jesteś z KRK mogę polecić konkretny
    oddział.

    marekz