    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt dla partii
    Date: Wed, 4 Jan 2017 13:18:49 +0100

    dyskusyjnych:o4inhj$10r$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-01-04 o 12:19, J.F. pisze:

    >Każda wydmuszka ma coś na celu

    Ale to 11% poparcia z nikad mialo byc dowodem, ze to wydmuszka, wiec
    czemu w przypadku Kukiza to nie dowodzi wydmuszki ? :-)

    >Ptru miał na celu ewakuację ze skompromitowanej PO,

    Czy cos w tym zlego, i czy dowodzi zalozenia przez "sluzby" ?

    >ale jak widać teraz Petru jest bardziej skompromitowany niż PO.

    Piszesz o portugalskich podrozach, czy niewlasciwym nadzorze
    finansowym ?

    >I dobrze, dzięki temu ZLEW nie wszedł do sejmu :)

    ale to nadal 3.6% znikad. Ktore sluzby to dmuchaly ? :-)

    >Skoro większość gazet jest niemieckich, to dużo fatygi nie trzeba.
    >Poza tym 11% nie zostało wykreowane, bo takiego poparcia właśnie nie
    >było, skoro jeszcze partii nie było, ale usłużna sondażownia dała
    >wynik, i się w Faktach i Wiadomościach (jeszcze były po tamtej
    >stronie) można było tym ekscytować.

    Po niemieckiej stronie ?
    Czy Wiadomosci, bedac ciagle pod wplywem PO, zaczely dostrzegac co sie
    dzieje i nadmuchiwac alternatywe/konkurencje ?

    Takie to widac sluzby - telewizyjne :-)

    >PO była tak skompromitowana, że słusznie uznali, że trzeba teraz
    >zrobić nową partię, aby było po staremu.

    Cos w tym moze i jest, ale troche im nie wyszlo i w ogole troche
    glupio - podcinac galaz, na ktorej sie siedzi ?

    >Albo w mbanku - bodajże jakiś były jego prezes, to TW.

    ale kredyt jest teraz, a nie "byly".

    Tylko ze mbank to "ukryta opcja niemiecka", i nie wiem po co do tego
    TW mieszac.
    TW Stasi czy co ? :-)

    J.