  • 11. Data: 2003-07-18 20:08:02
    Temat: Re: Kredyt dla nauczycieli
    Od: "david" <d...@p...fm>

    właśnie Glenn, na ekonomii się zna, no przecież w ósmej klasie był
    skarbnikiem...
    :D

  • 12. Data: 2003-07-18 20:09:28
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > Przecież się powołał na jakieś gminne umarzanie kredytów, więc chyba
    > nauczycielem akademickim nie jest
    > :-D
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Po stylu Twojej wypowiedzi mozna sadzic ze jestes osoba z zakompleksiona
    o poczuciu niskiej wartosci i swiadomie nie dowartosciowanej ktora poprzez
    krytke innych znajduje uciszenie w/w "dolegliwosci"

    aro

  • 13. Data: 2003-07-18 20:11:58
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > właśnie Glenn, na ekonomii się zna, no przecież w ósmej klasie był
    > skarbnikiem...
    > :D

    widze ze skonczyles choc szkole podstawowa i pewnie do dzis nie mozesz
    przezalowac tego ze nie wybrano Cie na skarbnika, dlatego do dzis
    bawisz sie w swoim pokoju z monetami wyobrazajac sobie lata szkolne

    ARO

  • 14. Data: 2003-07-18 20:14:04
    Od: "david" <d...@p...fm>

    ojej, niedość że perfekcyjnie zna się na ekonomii to jeszcze jest
    psychologiem :P

    szkoda tylko że we wszystkim jest taki marny ....

  • 15. Data: 2003-07-18 20:15:19
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > ojej, niedość że perfekcyjnie zna się na ekonomii to jeszcze jest
    > psychologiem :P
    >
    > szkoda tylko że we wszystkim jest taki marny ....

    I w tym momencie mozna zauwazyc jak mocne sa Twoje wspomnienia....

    aro

  • 16. Data: 2003-07-18 20:16:02
    Od: "david" <d...@p...fm>

    buahahahhahahahha

  • 17. Data: 2003-07-18 20:18:53
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > buahahahhahahahha

    i tu przeradza sie w oblakanie=> kierunek lekarz

    aro

  • 18. Data: 2003-07-18 20:20:42
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Pawel" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

    > i tu przeradza sie w oblakanie=> kierunek lekarz

    rzeczywiście przeradza się w obłąkanie jak się widzi takie dzieci jak ty
    próbujące zaistnieć na grupie....

  • 19. Data: 2003-07-18 20:22:31
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > rzeczywiście przeradza się w obłąkanie jak się widzi takie dzieci jak ty
    > próbujące zaistnieć na grupie....

    nie mam zamiaru ta zaistniec... a Tobie juz niestety nic nie pozmoze :( ale
    nic sie nie martw nic Ci nie bedzie wiecej , hiiih

    aro

  • 20. Data: 2003-07-18 20:54:53
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bf9jk9$nss$1@news.onet.pl...
    > Kobieta tez czlowiek ;)

    fakt faktem: laska na niego napadla, a potem nie umiala przeprosic...
    grunt to sie postawic do konca...
    polacy...

    rafal urbanelis
    http://szus.info