  • 21. Data: 2012-08-18 15:59:10
    Temat: Re: Kredyt Bank - przestrzegam
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lisciasty wrote:

    > Znaczy się dajmy na to, szukam sobie w okolicy jakiegoś bogatego
    > człowieka, na tyle gamoniowatego że nie przejmuje się specjalnie tym,
    > co mu listonosz przynosi o ile nie jest to polecony. Zakładam konto w
    > banku, adres korespondencyjny podaję jego, dane moje. Po pewnym czasie
    > biorę kredyt i olewam spłacanie, komornik przychodzi do faceta,
    > zabiera mu telewizor i wazę Ming, po czym dług się spłaca.
    > Nie sądzę żeby to tak działało bo byłby to banalny i wygodny sposób na
    > szybką kasę ;)
    >
    > L.

    dokładnie tak to zadziała.
    przykładów tego typu jest od groma.

    Ba nawet nie musisz sie az tak bardzo starc.
    Wstarczy, ze masz takie samo nazwisko jak ktos inny a adresu nie
    podasz lub uda sie ustalic ze jest nieaktualny.
    Wowczas sąd po nazwisko znajdzie sobie dowolny adres z biura
    meldunkowego. Co z tego, ze bogu ducha winnego innego kowalskiego.
    Komornil nie jest od podwazania decyzji sadow. Nazwisko i adres an
    tytule egzekucyjnym sie zgadza to do roboty.
    Nie wierzysz. To pogadaj z pewna kwiaciarka z Wroclawia.

  • 22. Data: 2012-08-18 15:59:22
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Z jakim ewidentnym zaniedbaniem? Że mieszkanie, którego adres podał
    > klient nie jest jego własnością? To już nie można mieszkań wynajmować?
    > KJ

    W tej sytuacji musi zaistnień podejrzenie że ruchomości domowe w podanej
    nieruchomosci nie będącej własnością klienta są używane wspólnie przez
    klienta oraz właściela nieruchomości.

    george.

  • 23. Data: 2012-08-18 16:00:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    george wrote:

    > "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > taki komornik długo by nie popracował ....
    > Kilka skarg na czynności komornicze z tak ewidentnym zaniedbaniem...
    >
    > george

    marzenia, te duze i te maleńskie.
    zansz jakiegokolwiek komornika, ktory kiedykolwiek stracil prace.

  • 24. Data: 2012-08-18 16:02:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    george wrote:

    > W tej sytuacji musi zaistnień podejrzenie że ruchomości domowe w podanej
    > nieruchomosci nie będącej własnością klienta są używane wspólnie przez
    > klienta oraz właściela nieruchomości.
    >
    > george.

    a co zrobisz komornikowi jak je zajmie tak czy siak?
    zajecie jest skuteczne tylko dlatego, ze zrobil je komornik. koniec kropka.
    jesli chcesz sie problemu pozbyc to musisz cztery liter ruszyc ty, a nie
    komornik.

  • 25. Data: 2012-08-18 16:04:07
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > marzenia, te duze i te maleńskie.
    > zansz jakiegokolwiek komornika, ktory kiedykolwiek stracil prace.

    tzn chcesz powiedzieć że komornik dostaje adres i idzie i zajmuje ?
    A moze jednak potrzebuje czegoś jeszcze ?

    george

  • 26. Data: 2012-08-18 16:07:29
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > kropka.
    > jesli chcesz sie problemu pozbyc to musisz cztery liter ruszyc ty, a nie

    Ale dlaczego miałby cokolwiek zając pod Adresem X pod którym:
    a) osoba zobowiązana nie przebywa
    b) osoba zobowiązana nie jest jej właścicielem

    george

  • 27. Data: 2012-08-18 16:18:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    george wrote:

    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > tzn chcesz powiedzieć że komornik dostaje adres i idzie i zajmuje ?
    > A moze jednak potrzebuje czegoś jeszcze ?
    >
    > george

    nie niczego wiecej nie potrzebuje
    komornik dostaje nakaz egzekucyjny idzie i zajmuje.
    I nie ma mozliwosci zeby tego nie zrobil.
    Komornik ma cholerne uprawnienia, nawet cba takich nie ma.
    To co moze komornik to odstapic od egzekucji jesli dowody mu
    przedstawione wskazuja, ze dana rzecz nie jest we wladaniu dluznika.
    Uwaga! wladaniu. Jak dorwie dluznika w pozyczonym samochodzie to tez ten
    samochod zajmie.
    Jesli jednak komornik zajal taka rzecz to wlasciciel ma prawo wystapic z
    powodztwem przeciwegzekucyjnym w ciagu jak pamietam 7 dni do sadu.
    jak tego nie zrobi, a komornik rzecz sprzeda to bedzie po rybkach.

  • 28. Data: 2012-08-18 16:20:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    george wrote:

    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Ale dlaczego miałby cokolwiek zając pod Adresem X pod którym:
    > a) osoba zobowiązana nie przebywa

    ale okolicznosci typu adres wskazuje ze mogl i ze moga znajdowac sie tam
    rzeczy ktore byly we wladaniu dluznika.
    Sprzeciw od decyzji komornika wnosi sie do sądu.

    > b) osoba zobowiązana nie jest jej właścicielem

    nie musi byc wlascicielem, wystarczy, ze ich uzywa.
    wniosek. nie pozyczac nic dluznikom, bo mozna to stracic.

  • 29. Data: 2012-08-18 16:23:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > powodztwem przeciwegzekucyjnym w ciagu jak pamietam 7 dni do sadu.
    > jak tego nie zrobi, a komornik rzecz sprzeda to bedzie po rybkach.

    Właśnie o to władanie chodzi.
    Wchodzi Ci do domu komornik i przykleją naklejki informując Cie że zajmuje
    przedmioty
    na poczet długu jakiegoś "kowalskiego" którego Ty nie znasz i informujesz o
    tym komornika.
    Jednocześnie mówisz mu że jestes właścielem nieruchmosci (skoro nie
    sprawdził).
    Według Ciebie komornik dalej bedzie naklejał ?

    george.

  • 30. Data: 2012-08-18 16:24:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    >>
    > nie musi byc wlascicielem, wystarczy, ze ich uzywa.
    > wniosek. nie pozyczac nic dluznikom, bo mozna to stracic.

    A jak to komornik stwierdził (owo użuwanie) w powyższym wypadku ?

    george;