  • 21. Data: 2018-05-28 10:47:30
    Temat: Re: Kradzież tożsamości. Co zmienia RODO?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-26 o 22:00, Liwiusz pisze:

> [...]
    > pewno nie jest warunkiem koniecznym. W dodatku - jeśli założymy również
    > współpracę pracownika parabanku - braku skanu dowodu w ogóle nie będzie
    > przeszkodą, skoro mamy dane delikwenta, ładnie wpisane w jakąś umowę
    > (przy której grzecznie nie braliśmy skanu dowodu, tylko go obejrzeliśmy
    > i przepisaliśmy). Ba, nawet mając same gołe dane możemy sobie legalnie
    > zamówić w internecie "dowód kolekcjonerki" i wysyłać prawilnie jego skan
    > do wszelakich parabanków. W ostateczności to wszystko i tak nie
    > zadecyduje o istnieniu zobowiązania Liwiusza, bo brakuje jednej

    Wszystko w teorii pięknie wygląda. A tu masz przykład jak to wygląda w
    praktyce:
    http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/7,35241,23372
    077,zgubiony-dowod-i-tozsamosc-ciry-roszczenia-parab
    ankow-i-komornik.html

    (wyrobienie dowodu 'kolekcjonerskiego' na podstawie skany to kilkaset PLN)

    --
    Pete

  • 22. Data: 2018-05-28 10:59:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-28 o 10:47, Pete pisze:

    > Wszystko w teorii pięknie wygląda. A tu masz przykład jak to wygląda w
    > praktyce:

    Nie linkuj do tego gówna co chce kasy

  • 23. Data: 2018-05-28 11:20:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-28 o 10:59, z pisze:

    > Nie linkuj do tego gówna co chce kasy

    A Tyś ksiądz, że za 'co łaska' pracujesz?

    W przeciwnym przypadku możesz stanąć przed lustrem powiedziać to co
    wyżej do siebie :P

    --
    Pete

  • 24. Data: 2018-05-28 11:50:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-28 o 11:20, Pete pisze:

    > A Tyś ksiądz, że za 'co łaska' pracujesz?

    Spamer

  • 25. Data: 2018-05-29 09:34:51
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 28 May 2018 10:47:30 +0200, Pete napisał(a):

    > (wyrobienie dowodu 'kolekcjonerskiego' na podstawie skany to kilkaset PLN)

    Tylko, że do tego nie potrzeba skanu. Wystarczy znać komplet danych, które
    na tym dowodzie mają się znaleźć.

    --
    Yakhub

  • 26. Data: 2018-05-29 09:58:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-29 o 09:34, Yakhub pisze:

    > Tylko, że do tego nie potrzeba skanu. Wystarczy znać komplet danych, które
    > na tym dowodzie mają się znaleźć.

    A może w ogóle dane rzeczywiste nie są potrzebne? Być może do chwilówki
    wystarczy cokolwiek w dowodzie?

    --
    Pete

  • 27. Data: 2018-05-29 10:05:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-29 o 09:58, Pete pisze:

    > A może w ogóle dane rzeczywiste nie są potrzebne? Być może do chwilówki
    > wystarczy cokolwiek w dowodzie?

    Sam sobie odpowiedz na pytanie - co byś potrzebował, gdybyś miał
    udzielić pożyczki cudzych pieniędzy i jeszcze by ci za to płacili.
    Jakbyś przykładał się do sprawdzenia poprawności dowodu osobistego.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2018-05-29 10:26:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-29 o 10:05, Liwiusz pisze:

    > Sam sobie odpowiedz na pytanie - co byś potrzebował, gdybyś miał
    > udzielić pożyczki cudzych pieniędzy i jeszcze by ci za to płacili.
    > Jakbyś przykładał się do sprawdzenia poprawności dowodu osobistego.

    Pytanie jest innego rodzaju - jakie realne możliwości weryfikacji danych
    mają firmy pożyczkowe?

    --
    Pete

  • 29. Data: 2018-05-29 10:54:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-29 o 10:26, Pete pisze:

    > Pytanie jest innego rodzaju - jakie realne możliwości weryfikacji danych
    > mają firmy pożyczkowe?

    A ty jakie masz?

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2018-05-29 12:50:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-29 o 10:54, Liwiusz pisze:

    > A ty jakie masz?

    Ja nie mam żadnych :/

    --
    Pete