  • 51. Data: 2018-05-31 07:20:57
    Temat: Re: Kradzież tożsamości. Co zmienia RODO?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Tyle że RODO nic w tej materii nie zmienia, więc nijak się ma do
    > "kradzieży tożsamości" - nadal będzie możliwa, a problemy z niej
    > wynikające nie będą znikać jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki,
    > bo się poszkodowanemu "nie chce życia tracić".

    Ale ja pisałem w kontekście skanowaia dowodu, a nie tego czy RODO coś
    zmienia.

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    What's a cult? It just means not enough people to make a minority.

  • 52. Data: 2018-05-31 09:21:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-31 o 07:20, Kamil Jońca pisze:

    > Ale ja pisałem w kontekście skanowaia dowodu, a nie tego czy RODO coś
    > zmienia.

    W kontekście skanowania dowodu też już pisałem, że uniemożliwienie skanu
    nie jest ochroną przed kradzieżą tożsamości, ponieważ do kradzieży
    tożsamości przestępca nie potrzebuje od poszkodowanego skanu jego dowodu.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2018-05-31 09:42:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > W dniu 2018-05-31 o 07:20, Kamil Jońca pisze:
    [...]

> [...]
    > skanu nie jest ochroną przed kradzieżą tożsamości, ponieważ do
    > kradzieży tożsamości przestępca nie potrzebuje od poszkodowanego skanu

    Oczywiście że nie "potrzebuje". Skan mu tylko ułatwia.
    EOT z mojej strony.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    You can't judge a book by the way it wears its hair.