  • 1. Data: 2002-06-13 17:47:10
    Temat: Konto walutowe za darmo - gdzie?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Gdzie można założyć konto walutowe za darmo?
    Interesuje mnie:

    - brak opłaty za prowadzenie
    - wpłata i wypłata za darmo
    - dostęp do rachunku w internecie

    Czy te opcje spełnia tylko BZ WBK?

    mBank oraz Inteligo mają rachunki walutowe w zapowiedzi. Ciekawe, jaką pokąża
    propozycję?

    Czy można wpłacać na rachunek walutowy złotówki, np. przelew z rachunku w PLN do
    rachunku walutowego?

  • 2. Data: 2002-06-13 17:56:11
    Temat: Re: Konto walutowe za darmo - gdzie?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy można wpłacać na rachunek walutowy złotówki, np. przelew z rachunku w
    PLN do
    > rachunku walutowego?

    W BZWBK tak bylo :) ale juz nie jest - jest tak teraz w Multibanku.
    ale znwu pewnie za glosno bedziemy o tym gadac i zlikwiduja mozliwosc :)

  • 3. Data: 2002-06-13 18:05:18
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Gdzie można założyć konto walutowe za darmo?
    > Interesuje mnie:

    > - brak opłaty za prowadzenie
    > - wpłata i wypłata za darmo
    dotad to KB

    > - dostęp do rachunku w internecie
    ale nie wiem czy KB24 daje dostep do kont walutowych.
    pewnie tak. tylko czy KB24 mozna nazwac dzialajacym dostepem ;-) ?

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-06-13 18:05:22
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > PLN do
    >
    > W BZWBK tak bylo :) ale juz nie jest - jest tak teraz w Multibanku.
    > ale znwu pewnie za glosno bedziemy o tym gadac i zlikwiduja mozliwosc :)

    Bylo tez tak w LG Petro, ale tylko z marmurowego rachunku (nie wiem czy
    dalej jest). Gdy chcialem to zrobic z LG Netu nie dalo sie i skonczylo sie
    na podejsciu do kasy i cyrkach z kontami przejsciowymi (zakup waluty za
    pln). Pomimo tego zastosowany zostal kurs dla dewiz a nie dla gotowki.
    Pocieszne. Dawno tego nie probowalem, wiec moze jutro znowu sprobuje.

    Marek

  • 5. Data: 2002-06-13 18:12:35
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > PLN do
    >
    > W BZWBK tak bylo :) ale juz nie jest - jest tak teraz w Multibanku.
    > ale znwu pewnie za glosno bedziemy o tym gadac i zlikwiduja mozliwosc :)

    Ale w multibanku rachunek kosztuje miesięcznie 100 groszy :-)

  • 6. Data: 2002-06-13 18:21:09
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > Ale w multibanku rachunek kosztuje miesięcznie 100 groszy :-)

    To chyba nie ma znaczenia, bo nawet jakbys mial ten rachunek przez cale
    zycie, to wszystkiego bys zaplacil okolo 1000 zł. Gorzej jesli jest oplata
    za kazy ruch na rachunku (wplate i wyplate). Wtedy gorzej.

    Marek

  • 7. Data: 2002-06-13 18:23:54
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Czy te opcje spełnia tylko BZ WBK?

    Pewnie w ING tez jest podglad przez net, majac e-PKO mozliwe, ze tak
    samo... ale sam w sobie rachunek walutowy jest najlepszy w BZWBK
    u tyle - dolarowy oprocentowany 0.9%, wszystko za darmo.

    > Czy można wpłacać na rachunek walutowy złotówki, np. przelew z rachunku w PLN do
    > rachunku walutowego?

    No przez net na pewno nie mozna - mi zaksiegowali na rachunku zlotowym
    mimo wplaty na dewizowy. Chociaz pani w okienku powiedziala, ze
    "droga tradycyjna" czyli przelew w oddziale "sie da". Trzeba by
    sprawdzic ale juz mi sie nie chce...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2002-06-13 21:56:58
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    ING ma mozliwosc podgladu przez internet, do tej pory konto takie
    kosztowalao 5 zlotych, ale juz sie wycofali, bo masa ludzi pozamykala u nich
    konta. Teraz poprostu jest za darmo, ale oprocentowanie rachunku dopiero po
    przekroczenia pewnego salda (jak sie nie myle 250 euro). W Citi online widac
    a wrecz przelicza na zlotowki, konto walutowe jesta za darmo, ale trzeba
    miec rachunek i problemy z nominami. W zasadzie prawie wzedzie trzeba miec
    konto w zlotowkach a dopiero ptem mozna myslec o koncie walutowym.
    Sebastian

  • 9. Data: 2002-06-14 14:23:11
    Od: "Beata P." <b...@s...net>

    > dotad to KB

    > ale nie wiem czy KB24 daje dostep do kont walutowych.

    dawali ale juz to zlikwidowali....tydzien temu zniknely mi konta walutowe z
    KB24

  • 10. Data: 2002-06-14 14:48:53
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Beata P. wrote:

    > dawali ale juz to zlikwidowali....tydzien temu zniknely mi konta
    > walutowe z KB24

    Co za zbieg okoliczności, bo mi sie tydzien temu pojawily w BZWBK24 :)

    Bardziej serio, zalozylem, na razie bezplatnie, z dostepem i niezle
    oprocentowane. Warunek: poczatkowa wplata rownowartosci 50USD, ale
    podobno nie w kazdym oddziale egzekwują ten wymóg.