  • 1. Data: 2002-06-13 16:04:42
    Temat: wplaty do mBanku
    Od: "Krzysztof Kania" <g...@w...pl>

    witam wszystkich i pytam:
    czy istnieje mozliwosc wplacenia pieniedzy do mbanku ale bez pobierania
    prowizji?
    jesli tak to gdzie? byc moze niektore banki oferuja przelewy do mbnaku
    gratis, ale ja nie chce zakladac kolejnego konta ;)
    czy jest mozliwosc zeby pojsc do jakiegos banku i wplacic pieniadze bez
    prowizji na konto w mbanku?
    jestem z Wroclawia (bo pewnie BRE Bank z Lodzi ma cos takiego w swojej
    ofercie...)

    gibon

  • 2. Data: 2002-06-13 16:48:41
    Temat: Re: wplaty do mBanku
    Od: "Tom" <T...@w...pl>

    Załóż drugie konto internetowe w LukasBanku (prowadzenie i przelewy gratis)
    wpłać w placówce, a potem przelej przez internet do mBanku - ja tak robię.
    Tomasz

  • 3. Data: 2002-06-13 18:49:35
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kania" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > byc moze niektore banki oferuja przelewy do mbnaku
    > gratis, ale ja nie chce zakladac kolejnego konta ;)

    Żaden bank nie oferuje darmowych przelewów do mBanku (bo przeciez nie jest
    to jakiś wyjątkowy bank pod tym względem). Oczywiście jeżeli nie masz kota w
    danym banku, jeżeli masz, no to pewnie by się jakoś wykombinowało to za
    free.

    > jestem z Wroclawia (bo pewnie BRE Bank z Lodzi ma cos takiego w swojej
    > ofercie...)

    No, akurat tego w swojej ofercie nie ma...

    J.

  • 4. Data: 2002-06-14 08:08:06
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Thu, 13 Jun 2002 20:49:35 +0200, "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał(-a):

    >Żaden bank nie oferuje darmowych przelewów do mBanku (bo przeciez nie jest

    to zdanie jest nieprawdziwe.
    Dowód: banki, które za przelewy nie biorą w ogóle np. Lukas w eKoncie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2002-06-15 10:13:15
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > prowizji na konto w mbanku?
    > jestem z Wroclawia (bo pewnie BRE Bank z Lodzi ma cos takiego w swojej

    Opcji, ze przyniesiesz gotowke do banku, w którym nie masz konta i za darmo
    Ci przeleja do innego, to chyba nigdzie na swiecie nie ma, to by sie musial
    Caritas-Bank nazywac:)
    Ja mam bezplatnie prowadzony rachunek bieżący w powszechnie dostepnym PEKAO
    SA, gdzie wpłacasz kase w kasie i przelewasz za 3 zł do jakiego chcesz
    banku. I tak się przydaje do ewentualnej szybkiej wypłaty gotówkowej duzej
    kwoty.

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-06-15 10:27:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 13 Jun 2002 18:04:42 +0200, "Krzysztof Kania"
    <g...@w...pl> wrote:

    >czy jest mozliwosc zeby pojsc do jakiegos banku i wplacic pieniadze bez
    >prowizji na konto w mbanku?

    Nie

    >jestem z Wroclawia (bo pewnie BRE Bank z Lodzi ma cos takiego w swojej
    >ofercie...)

    Nie
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-06-15 12:39:56
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    zakladasz konto w banku typu lg lub lukas, wplacasz tam forse a potem
    przelewasz gdzie chcesz
    moze nie jest to dzialanie bezposrednio jak w pytaniu - ale efekt ten sam

  • 8. Data: 2002-06-15 13:18:35
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> napisał w wiadomości
    > moze nie jest to dzialanie bezposrednio jak w pytaniu - ale efekt ten sam

    Ale autor wątku jest "stanowczy" (a nie uparty jak osioł) i NIE CHCE jeszcze
    jednego konta:-)

  • 9. Data: 2002-06-16 10:31:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale autor wątku jest "stanowczy" (a nie uparty jak osioł) i NIE CHCE
    jeszcze
    > jednego konta:-)

    Zawsze mozna wplacac na konto znajomego, ktory mu przesle dalej :)