  • 1. Data: 2002-06-13 18:30:10
    Temat: Zakupy kartą z bezpłatna dostawa
    Od: "hosi" <h...@W...pl>

    Witam!
    Zauważyłem smutną prawidłowość, że zakupy w necie
    z powodu kosztów dostawy są mało atrakcyjne.
    Czy znacie sklepy w PL (np. księgarnie) gdzie w przypadku
    zakupu kartą towar dostarczany jest gratis?
    Jak na razie znalazłem tylko (wyjątek?) Helion.pl

    hosi

  • 2. Data: 2002-06-13 18:36:57
    Temat: Re: Zakupy kartą z bezpłatna dostawa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    teraz promocja jest w www.ws.pl :)

  • 3. Data: 2002-06-13 18:37:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 13, 2002 at 08:30:10PM +0200, hosi wrote:

> [...]
    > zakupu kartą towar dostarczany jest gratis?
    > Jak na razie znalazłem tylko (wyjątek?) Helion.pl

    Na pewno z polskich tak. Dodam ze z uzywanych jest to najlepszy i to
    pod wieloma wzgledami sklep.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-06-13 18:49:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 13, 2002 at 08:36:57PM +0200, AMRA wrote:

    > teraz promocja jest w www.ws.pl :)

    Niech sie naucza wpierw _wogole_ sprzedawac, potem moga robic
    promocje.

    Zaluje ze merlin jest dosc drogi pod wzgledem przesylek, poza tym jest
    naprawde niezly.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-06-13 18:52:42
    Od: "hosi" <h...@W...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal:

    > Niech sie naucza wpierw _wogole_ sprzedawac, potem moga robic
    > promocje.

    Do tego jest niestety dosyc drogi :-\

    hosi

  • 6. Data: 2002-06-13 18:58:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niech sie naucza wpierw _wogole_ sprzedawac, potem moga robic
    > promocje.

    ehehehe - ja nie wytrzymalem i zlozylem na pytke zamowienie :)))

  • 7. Data: 2002-06-13 19:10:44
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "hosi" <h...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Zauważyłem smutną prawidłowość, że zakupy w necie
    > z powodu kosztów dostawy są mało atrakcyjne.
    > Czy znacie sklepy w PL (np. księgarnie) gdzie w przypadku
    > zakupu kartą towar dostarczany jest gratis?

    Od 200 zł w www.merlin.pl dostawa gratis
    Ale przyznam, że sam rzadko mam dość cierpliwości żeby nazbierać zamówienie
    na taką sumę.

    Bogdan

  • 8. Data: 2002-06-13 19:50:46
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    > ehehehe - ja nie wytrzymalem i zlozylem na pytke zamowienie :)))

    Znajac ich tempo to z miesiac poczekasz ;)

  • 9. Data: 2002-06-13 20:44:09
    Od: "tlakus" <p...@g...pl>

    Na pewno jest to ksiegarnia http://www.abc.com.pl/

    >teraz promocja jest w www.ws.pl :)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2002-06-14 09:53:52
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello hosi,

    Thursday, June 13, 2002, 8:30:10 PM, you wrote:

    h> Zauważyłem smutn? prawidłowo?ć, że zakupy w necie
    h> z powodu kosztów dostawy s? mało atrakcyjne.
    h> Czy znacie sklepy w PL (np. księgarnie) gdzie w przypadku
    h> zakupu kart? towar dostarczany jest gratis?
    h> Jak na razie znalazłem tylko (wyj?tek?) Helion.pl

    Z ksiegarni informatycznych polecam e-link. Nie dosc ze dostawa gratis
    przy platnoscia karta to jeszcze ceny na ksiazki wydawane przez helion
    maja nizsze niz sam wydawca :))
    Pzdr

    --
    Best regards,