  • 1. Data: 2002-06-13 16:55:20
    Temat: Inteligo i euro
    Od: "minik" <m...@m...net>

    5 min temu na tvp 2 byl program "Podroze z Euro". Scenka z Paryza, para chce
    sie wybrac na wieze Eifla, ale nie ma kasy. Udaje sie do bankomatu, tam Pan
    wyplaca euro karta... Inteligo. Pozniej jest happy end i napisy =)

  • 2. Data: 2002-06-13 17:37:24
    Temat: Re: Inteligo i euro
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik minik <m...@m...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeairs$ou7$...@n...onet.pl...
> [...]
    Pan
    > wyplaca euro karta... Inteligo. Pozniej jest happy end i napisy =)

    Nie widziałem, ale w innej części cyklu nie widziałem na końcu logo Ynte.
    Skoro tak NBP edukuje ludzi, to ja lece za granicę do bankomatu i wypłacam.
    Najtaniej na świecie...
    ;-)