  • 11. Data: 2002-06-15 10:34:50
    Temat: Re: Konto walutowe za darmo - gdzie?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 13 Jun 2002 19:47:10 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Gdzie można założyć konto walutowe za darmo?
    >Interesuje mnie:
    >
    >- brak opłaty za prowadzenie
    >- wpłata i wypłata za darmo
    >- dostęp do rachunku w internecie
    >
    >Czy te opcje spełnia tylko BZ WBK?

    LG + LGnet
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-06-16 20:37:11
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > LG + LGnet

    Konto walutowe w LG jest widoczne "przez" LGnet?

  • 13. Data: 2002-06-16 21:22:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 16 Jun 2002 22:37:11 +0200, "Robert" <m...@B...pl>
    wrote:

    >Konto walutowe w LG jest widoczne "przez" LGnet?

    Tak. Zwykly ROR tez. Niestety przelewac sie nie da.

  • 14. Data: 2002-06-16 21:28:24
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > Tak. Zwykly ROR tez. Niestety przelewac sie nie da.

    Dzi

  • 15. Data: 2002-06-17 16:22:09
    Od: <m...@p...onet.pl>

    To ja jeszcze poproszę linka do informacji o rachunku walutowym w LG Petro. Na
    stronie tego banku jest tylko informacja o lokatach walutowych.

  • 16. Data: 2002-06-19 14:19:23
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Tak. Zwykly ROR tez. Niestety przelewac sie nie da.

    Ciekawe. Byłem w placówce LG Petro. Pytałem się o rachunek walutowy z
    możliwością podglądu w sieci i obsługa mówi, że nie ma na razie takiej opcji.

  • 17. Data: 2002-06-19 14:34:21
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ciekawe. Byłem w placówce LG Petro. Pytałem się o rachunek walutowy z
    > możliwością podglądu w sieci i obsługa mówi, że nie ma na razie takiej
    opcji.

    jest

    oni nawet o tym nie wiedzą - po prostu zakładasz LGnet i masz podgląd na
    lokaty, ale nie możesz wykonywać na nich operacji

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 18. Data: 2002-06-19 15:21:09
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > opcji.
    >
    > jest
    >
    > oni nawet o tym nie wiedzą - po prostu zakładasz LGnet i masz podgląd na
    > lokaty, ale nie możesz wykonywać na nich operacji

    To muszę sprawdzić. To znaczy, że jak założę dowolną lokatę walutową, rachunek
    a'vista walutowy, zwykły ROR lub jeszcze coś innego - to będę miał to wszystko z
    podglądem w LGnecie razem z moim netkontem?

  • 19. Data: 2002-06-19 20:48:47
    Od: "gz" <i...@w...pl>

    > W BZWBK tak bylo :) ale juz nie jest

    Czemu bylo a nie jest? Z jakiej przyczyny bank zlikwidowal podglad rachunkow
    walutowych przez Internet jesli jest podglad rachunku zlotowkowego? Jesli
    wymagaloby to kosztownego rozszerzenia systemu komputerowego to rozumiem
    bank, ale skoro juz to mieli? Jaki jest powod?!

  • 20. Data: 2002-06-19 21:09:44
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "gz" <i...@w...pl> wrote in message news:aeqqmn$4al$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > wymagaloby to kosztownego rozszerzenia systemu komputerowego to rozumiem
    > bank, ale skoro juz to mieli? Jaki jest powod?!

    Mają mają, cały czas. Walutowe przy złowotym i jeszcze visa na dokładkę.
    Przed chwilą sprawdzałem i wszystko jest na swoim miejscu :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak