  • 1. Data: 2002-01-15 15:57:55
    Temat: Konto w Inteligo
    Od: k...@w...pl (Karol)

    Chce zalozyc sobie konto w Inteligo. Gdy wszedlem na ich strone
    przeczytalem,
    ze jezeli zostanie mi ono polecone prze "przyjaciela" (jakas taka promocja)
    to i ja i on dostanniemy po 50 zl. 50 zl zawsze cos, ale tak sie sklada,
    ze nikt
    z moich znajomych nie ma tam konta, a jak zaloze bez polecenia przez kogos,
    to 50 zl nie dostane.
    Szukam wiec kogos, to przyslal by mi mail'a z linkiem polecajacym (podobno
    jakies
    przykladowe mozna dostac od Inteligo, gdy ma sie juz u nich konto) Osoba
    ta dostanie
    50 zl i ja dostane 50 zl (chyba minus jakis tam podatek) wiec korzysc
    bedzie
    obustronna.
    Rownoczesnie prosilbym o podanie mi nr telefonu (0-800, 0-801) pod ktorym
    moge
    skontaktowac sie z konsultantem Inteligo i uscislic informacje dot. oferty
    banku.

    Moj mail: k...@w...pl

    Karol

  • 2. Data: 2002-01-15 16:25:11
    Temat: Re: Konto w Inteligo
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a21ji3$hvi$1@news.tpi.pl...

    > i ja dostane 50 zl (chyba minus jakis tam
    podatek) wiec korzysc
    > bedzie obustronna.

    Azali, prawda to z tym podatkiem ?

    Sark
    p.s. jeżeli prawda to korzyść będzie trójstronna
    :-))

  • 3. Data: 2002-01-15 17:22:10
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > moge
    > skontaktowac sie z konsultantem Inteligo i uscislic informacje dot. oferty

    Jezeli wejdziesz na ten link:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGME51F8
    989 lub na ten gdy chcesz
    zalozyc konto firmowe:http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=
    MGME51F8989 i
    wypelnisz poprawnie formularz zgloszeniowy
    oraz spelnisz warunki promocji tzn. wplacisz na nie 3650 zl. to po jednym dniu
    dolicza Ci 1 zl. odsetek, a w ciagu 7 dni dopisza Ci 50 zl., oraz mi
    oczywiscie.Gdy nie masz tyle kasy mozesz wplacic mniej, ale wtedy pozniej
    dostaniesz obiecane 50 zl. Co do podatku to badz pewien ze oplaca go inteligo,
    a Ty dostaniesz cale 50 zl.

  • 4. Data: 2002-01-15 18:20:33
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    > Szukam wiec kogos, to przyslal by mi mail'a z linkiem polecajacym (podobno
    > jakies
    > przykladowe mozna dostac od Inteligo, gdy ma sie juz u nich konto)

    Link przeslany.
    KT

  • 5. Data: 2002-01-15 20:08:52
    Od: "pioter" <b...@t...onet.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Azali, prawda to z tym podatkiem ?

    50 zl to jest juz kwota netto i tyle dostaje polecajacy;
    polecony dostaje 50 zl brutto, ale dla niego podatek wynosi 0%, a scislej
    jest zwolniony z podatku;
    podatek ma chcarakter ryczaltowy i jest placony przez bank, wiec nas to w
    zasadzie wali (co za jezyk, wstydz sie pioter)

    p.

  • 6. Data: 2002-01-16 11:46:58
    Od: k...@w...pl (Karol)

    Dziekuje wszystkim chetnym za pomoc. Wypelnilem juz wniosek. Zobaczymy jak
    wypadnie Inteligo w porownaniu do mBanku.

    Karol

  • 7. Data: 2002-01-17 08:33:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jan 2002 15:57:55 +0000 (UTC), k...@w...pl (Karol) wrote:

> [...]
    >ze nikt
    >z moich znajomych nie ma tam konta, a jak zaloze bez polecenia przez kogos,

    Wejdź przez jeden z linków podanych poniżej:

    Konto indywidualne:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGM7B1EF
    84D

    Konto firmowe:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=MGM7B1EF
    84D

    i otwórz konto Inteligo - ja jestem z niego zadowolony, a
    teraz dodatkowo i Ty i ja możemy zarobić po 50 PLN.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)