  • 1. Data: 2002-01-15 15:40:50
    Temat: Re: mBank a WAP - czy to dziala?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Dziala, dziala.
    Poszukaj reszty na stronie mBanku
    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz
    Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

  • 2. Data: 2002-01-15 15:42:19
    Temat: mBank a WAP - czy to dziala?
    Od: "<M>" <m...@b...am.lodz.pl>

    Czy ktos z szanownych grupowiczow korzystal z WAP-u w celu dokonywania
    transakcji z konta w mBanku? Jesli tak to w jaki sposob skonfigurowac
    telefon?
    Za odpowiedz z gory dziekuje i pozdrawiam.
    Marcin W.

  • 3. Data: 2002-01-15 18:26:52
    Od: "Andrzej" <n...@p...onet.pl>

    { ... }

    http://info.mbank.com.pl/wap.html

  • 4. Data: 2002-01-15 19:06:53
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Dziala, dziala.
    > Poszukaj reszty na stronie mBanku

    a testowałeś w praktyce ????

    ja "wymiękłem" w moencie kiedy musiałem wpisać hasło - co najmniej 8 znaków,
    duże i łe litery (Z klawiatury telefonu i to bez podglądu bo widać gwiazdki
    !!!!!) no i cyfry

    a do tego to trzeba zrobić dwukrotnie !!! aby zmienić hasło i trzec raz aby
    się zalogować !!

    jeśli masz jakiś patent jak wpisywać duże i małe itery oraz cyfry to daj
    znać
    chętnie skorzystam (tyle, że w przyszŁym miesiącu, bo w tym już nie chcę
    nabijać rachunku :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-01-15 19:45:49
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl>

    to ja mam prosbe o podanie informacji co do inteligo. od kilku dni probuje
    sie zapakowac na wap.inteligo.pl i wyrzuca mi : serwer zajety. co jest ???
    kg

  • 6. Data: 2002-01-15 22:23:28
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    Siemens M35 w momencie wyboru litery jest ona widoczna potem zmienia się na
    gwiazdkę ( nie wiem jak w innych telefonach) fakt że przejście zmiany hasła
    jest upierdliwe
    Robiłem przelew zadziałało. No i stawka jak za połączenie trochę drogo,
    chyba że telefon w sieci Plus to trochę taniej (połączenie wewnątrz sieci).

  • 7. Data: 2002-01-16 06:47:12
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > No i stawka jak za połączenie trochę drogo,
    > chyba że telefon w sieci Plus to trochę taniej (połączenie wewnątrz sieci).

    Już nie koniecznie drogo i niekoniecznie przeaz (tylko) Plusa.
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-01-16 10:42:10
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to ja mam prosbe o podanie informacji co do inteligo. od kilku dni probuje
    > sie zapakowac na wap.inteligo.pl i wyrzuca mi : serwer zajety. co jest ???

    Ja wlasnie sprawdzilem i dziala - z symulatora i z komorki...

    --
    Tomek Tatar

  • 9. Data: 2002-01-16 10:53:01
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "<M>" <m...@b...am.lodz.pl> napisał...
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow korzystal z WAP-u w celu
    > dokonywania
    > transakcji z konta w mBanku? Jesli tak to w jaki sposob skonfigurowac
    > telefon?

    Dzialac to WAP dziala, ale jesli masz inny telefon niz te podane na stronie
    z konfiguracja (http://info.mbank.com.pl/wap.html), to jestes zdany na
    siebie
    w kwestii konfigurowania go. Jak jeszcze chcesz dostac sie przez GPRS, to
    juz pelna partyzantka. mBank nie jest w tym wzgledzie zbyt pomocny - taka
    odpowiedz uzyskalem na pytanie o konfiguracje Motoroli T192
    (sprzedawana w promocji Plusa, z ktorym niby mBank wspolpracuje):

    <cytat src="i...@m...com.pl">
    mBank zapewnia mozliwosc korzystania z uslugi wap z telefonow ktorych
    konfiguracja podana jest na stronie mBanku. Kazdy telefon musi byc najpierw
    przetestowany czy spelnia stawiane przez Bank wymogi bezpieczenstwa.
    Oczywiscie lista konfiguracji telefonow systematycznie sie poszerza.
    </cytat>

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar

  • 10. Data: 2002-01-16 10:56:30
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" napisał...
> [...]
    > znaków,
    > duże i łe litery (Z klawiatury telefonu i to bez podglądu bo widać

    A jest to gdzies napisane - w WAP-ie lub na WWW? Ja sie tego
    domyslilem, bo komunikat (jak wprowadzalem haslo bez cyfr) glosil
    tylko "Zly format hasla" czy cos takiego... A nie znalazlem nigdzie opisu
    procedury zmiany hasla przy pierwszym logowaniu WAP-em.

    To juz zalezy od telefonu...

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar