  • 1. Data: 2002-01-15 14:16:59
    Temat: KASA MIESZKANIOWA
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    To jak to jest?
    Można odliczać 30 % od sumy jaką się zwiększy ratę w tym roku czy nie
    można???
    Założe się ze można

    Nikt nic nie powie???

  • 2. Data: 2002-01-15 16:03:58
    Temat: Re: KASA MIESZKANIOWA
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    Oczywiście że można , o ile umowa jest podpisana przed 01.01.2002r,
    Marcin.
    Zakończyłem KM i zapisałem się do nowej .....

  • 3. Data: 2002-01-15 19:34:50
    Od: <p...@f...polbox.pl>

    > Oczywiście że można , o ile umowa jest podpisana przed 01.01.2002r,

    Też tak uważam, a co z aneksowaniem terminu np z 36 na 60 m-cy. Expander pod
    koniec roku napisał, że nie można zapomniał tylko podać podstawy prawnej

  • 4. Data: 2002-01-16 10:59:00
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    > Też tak uważam, a co z aneksowaniem terminu np z 36 na 60 m-cy. Expander
    pod
    > koniec roku napisał, że nie można zapomniał tylko podać podstawy prawnej

    Aneksem można przedłużyć termin oszczędzania , z małym wyjątkiem że nie
    będzie można już sobie odliczać 30% po przedłużeniu umowy , należało to
    zrobić do końca 2001r.
    Marcin

  • 5. Data: 2002-01-16 11:31:26
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    Marcin wrote:

    > pod
    >
    > Aneksem można przedłużyć termin oszczędzania , z małym wyjątkiem że nie
    > będzie można już sobie odliczać 30% po przedłużeniu umowy , należało to
    > zrobić do końca 2001r.

    a co z kwota wplaty ... jezeli sobie zmienie z 100 na 200
    to czy tego "ponad" 100 nie bede juz mogl odliczyc ?

    infolinnia nie potrafi pomoc a w liscie od KM nic o tym nie wspominali

    brnac dalej... co z indeksacja "ustawowa" za rok ?

    --
    \_/
    mo0! ( _ ) -(_)-

  • 6. Data: 2002-01-16 13:26:09
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    No właśnie mówie:

    Dziennik Ustaw nr 134z dnia 21.X1.2001 Art.4 Ustęp 3
    Dotyczy tylko i wyłącznie terminu zakończenia oszczędzania zadeklarowanego
    przed 01.01.2002

    Nie ma mowy o wielkościach rat

    Ktoś kiedys powiedzial ze jak zwiększysz rate po 01.01.2002 to nie będziesz
    mógl tej większej sumy odliczac od podatku, ale cos sie komus pokręcilo....

  • 7. Data: 2002-01-16 14:23:39
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    z odliczaniem wyższej kwoty nie ma problemu , czyli jeżeli podwyższysz Sobie
    z 1.000 na 1.500 to odliczasz od 1.500,00 30%

    Marcin