  • 1. Data: 2002-01-15 15:58:50
    Temat: Gdzie Visa Classic debetowa?
    Od: "Rajmund J. Ziaja" <n...@p...onet.pl>

    Gdzie mogę dostać VC debetową? Nie potrzebuję żadnej linii kredytowej, ale
    przydałaby mi się jakaś wypukła karta.
    Ważne byłyby dla mnie niskie koszty wydania i utrzymania oraz niewielkie
    wymagania co do historii rachunku.

    tel. 503412837
    www.infopoland.net
    www.liceum.of.pl
    -----------------------------------

  • 2. Data: 2002-01-15 16:23:08
    Temat: Re: Gdzie Visa Classic debetowa?
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Rajmund J. Ziaja" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przydałaby mi się jakaś wypukła karta.
    > Ważne byłyby dla mnie niskie koszty wydania i utrzymania oraz niewielkie

    MultiBank
    35zł rocznie ale nie jestem tego pewien.
    historia konta za 6mies. lub prowadzony rachunek w Multi od 3 mies.

    Piotr "Gamster" Kołodziejczyk
    g...@i...pl

  • 3. Data: 2002-01-15 16:29:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > przydałaby mi się jakaś wypukła karta.
    > Ważne byłyby dla mnie niskie koszty wydania i utrzymania oraz niewielkie

    Jesli do inetu - to moze Inteligo???

    Polecam Multibank, z innych gdzie latwo - Pekao SA - ale to chargowa.

    Reszta np WBK ma juz jakies tam wymogi

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-15 16:37:48
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Jesli do inetu - to moze Inteligo???
    > Polecam Multibank,

    Nie ma wymogów co do obrotu?

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    b...@w...pdi.net Otwarte okna"

  • 5. Data: 2002-01-15 16:39:32
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    "Rajmund J. Ziaja" wrote:
    > Ważne byłyby dla mnie niskie koszty wydania i utrzymania oraz niewielkie
    > wymagania co do historii rachunku.

    Wypukła debetowa VC Banku Zachodniego WBK. Wydanie/wznowienie - 40
    PLN/rok, dostajesz po 3 miesiącach posiadania RORu, można też założyć
    tylko bezpłatne konto a'vista do karty. Zestawienie transakcji - 2
    pln/mies, można zrezygnować. Nie jestem pewien, czy jest możliwy podgląd
    rachunku karty przez internet...
    --
    Roman Sasiada
    k...@p...onet.pl k...@k...net.pl

  • 6. Data: 2002-01-15 16:47:54
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nie ma wymogów co do obrotu?

    Wplywy min. 1000zł /mies.

  • 7. Data: 2002-01-15 16:59:41
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Piotr "Gamster" Kołodziejczyk" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wplywy min. 1000zł /mies.

    No to w BZWBK wystarcza 500/mies.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 8. Data: 2002-01-15 17:10:12
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    > Użytkownik "Piotr "Gamster" Kołodziejczyk" <g...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a21mga$1j6$1@devnull.open.net.pl...

    > No to w BZWBK wystarcza 500/mies.

    i konto chyba przez 6 miesięcy, czasami starczy 3 ale to już dobra wola
    oddziału

  • 9. Data: 2002-01-15 17:57:05
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pekao SA - ale to chargowa.

    Ta chargowa, to musisz mieć konto.
    Ale są VC do których nie musisz mieć konta (chcą kaucji).
    Mam taką do transakcji w inecie- działa wyśmienicie.
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-01-15 18:23:06
    Od: "Rajmund J. Ziaja" <n...@p...onet.pl>

    Pewnie naiwne pytanie, ale czy jest Visa or coś innego embosowanego co
    dostanę bez wymogu posiadania historii bankowej? Nie musi miec żadnych tam
    extra ficzerów(:)). Ma to być coś totalnie taniego na jakiś tam wypadek.

    Inteligo i inne mBanki już mam.