  • 1. Data: 2002-01-15 14:17:55
    Temat: Muszę dopłacać do ROR?!
    Od: "GR" <g...@f...onet.pl>

    W których bankach nie muszę na dziś dopłacać do ROR?
    Chodzi o banki marmurowe.

    GR

  • 2. Data: 2002-01-15 14:36:44
    Temat: Re: Muszę dopłacać do ROR?!
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > W których bankach nie muszę na dziś dopłacać do ROR?
    > Chodzi o banki marmurowe.

    http://www.ebanki.pl/artykuly/konta_polecane.html#fr
    eeror

    Chyba, że chodzi Ci o banki, na których konta nie trzeba deklarować i
    realizować comiesięcznych wpłat. Pytanie jest trochę niejasne.

    Rafał

  • 3. Data: 2002-01-15 14:58:57
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > Chyba, że chodzi Ci o banki, na których konta nie trzeba deklarować i
    > realizować comiesięcznych wpłat. Pytanie jest trochę niejasne.

    A ja mysle, ze chodzi mu o taki ROR, ktorego calkowity koszt
    prowadzenia zostanie pokryty przez odsetki minus Belke i minus
    inflacje. Tak mi sie wydaje ;-)

    Niemniej jednak link dobry.

    Pozdrawiam

    pawgra

  • 4. Data: 2002-01-16 09:14:03
    Od: "GR" <g...@f...onet.pl>

    pawgra:

    > A ja mysle, ze chodzi mu o taki ROR, ktorego calkowity koszt
    > prowadzenia zostanie pokryty przez odsetki minus Belke i minus
    > inflacje. Tak mi sie wydaje ;-)

    Dokładnie. Dzięki za link.

    Pytanie pomocnicze: ile trzeba mieć stale na ROR, żeby wychodzić na
    swoje? Słyszałem, że w BPH po podwyżce opłat ta kwota wynosi 12000.
    Warto zmienić bank? Jak mają inne marmurki?

    GR

  • 5. Data: 2002-01-16 09:55:21
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "GR" <g...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie pomocnicze: ile trzeba mieć stale na ROR, żeby wychodzić na
    > swoje? Słyszałem, że w BPH po podwyżce opłat ta kwota wynosi 12000.
    > Warto zmienić bank? Jak mają inne marmurki?

    BPHPBK to dzis najdrozszy z bankow.
    Wybierz LukasBank. Jesli wezmiesz eKonto nie placisz za prowadzenie rachunku
    wiec mozesz miec 0 zl na rachunku i nie placisz.
    Ale warto cos miec bo to bardzo dobry rachunek. Sposob obslugi w banku jest
    najlepszy w Polsce.

    AO

  • 6. Data: 2002-01-17 06:50:45
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    GR <g...@f...onet.pl> wrote:
    > W których bankach nie muszę na dziś dopłacać do ROR?
    > Chodzi o banki marmurowe.

    Pewnie w Lukasie

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548