    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Inteligo
    Date: 15 Jan 2002 18:22:10 +0100

    > Chce zalozyc sobie konto w Inteligo. Gdy wszedlem na ich strone
    > przeczytalem,
    > ze jezeli zostanie mi ono polecone prze "przyjaciela" (jakas taka promocja)
    > to i ja i on dostanniemy po 50 zl. 50 zl zawsze cos, ale tak sie sklada,
    > ze nikt
    > z moich znajomych nie ma tam konta, a jak zaloze bez polecenia przez kogos,
    > to 50 zl nie dostane.
    > Szukam wiec kogos, to przyslal by mi mail'a z linkiem polecajacym (podobno
    > jakies
    > przykladowe mozna dostac od Inteligo, gdy ma sie juz u nich konto) Osoba
> [...]
    Jezeli wejdziesz na ten link:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGME51F8
    989 lub na ten gdy chcesz
    zalozyc konto firmowe:http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=
    MGME51F8989 i
    wypelnisz poprawnie formularz zgloszeniowy
    oraz spelnisz warunki promocji tzn. wplacisz na nie 3650 zl. to po jednym dniu
    dolicza Ci 1 zl. odsetek, a w ciagu 7 dni dopisza Ci 50 zl., oraz mi
    oczywiscie.Gdy nie masz tyle kasy mozesz wplacic mniej, ale wtedy pozniej
    dostaniesz obiecane 50 zl. Co do podatku to badz pewien ze oplaca go inteligo,
    a Ty dostaniesz cale 50 zl.