  • 21. Data: 2016-02-22 11:06:36
    Temat: Re: Konto firmowe w UK
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Koszty wniosków/wpisów do KRS (słone w Polsce, przy spółkach)?
    Koszty składek na ubezp. społ. (np. przy jednoosobowej sp. z o.o.)?
    Horrendalne (w Polsce) koszty (i czas) likwidacji działalności?

    -----

  • 22. Data: 2016-02-22 11:12:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-22 o 11:06, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]

    > Horrendalne (w Polsce) koszty (i czas) likwidacji działalności?

    Tylko wciąż nie wiem gdzie tu pole do oszczędności w porównaniu do

    Ergo: nie rozróżniasz nawet sp. z o.o. od DG.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2016-02-22 11:21:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale jak chcesz tam prowadzić działalność, mieszkając w Polsce?
    >Przecież
    >to będzie fikcja, a za 10 lat obudzisz się z długami u polskiego
    >fiskusa
    >i ZUS...
    >W skrócie: jeśli mieszkasz w Polsce, a nie UK, to w Polsce prowadzisz
    >działalność, bez względu na to w jakim egzotycznym kraju ją sobie
    >(jeszcze) zarejestrujesz.

    No, jeszcze mozna mieszkac w Zgorzelcu a pracowac w Goerlitz czy
    podobnie ...

    Albo w ramach upierdliwosci - w tygodniu trzy dni w Polsce, trzy w
    Niemczech, a jeden w Czechach :-)

    J.

  • 24. Data: 2016-02-22 11:24:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On 21 Feb 2016 09:53:20 GMT, W <w...@w...pl> wrote:

    >Po meldunku?

    Chyba malo skuteczne.
    Nie wiem czy wyjezdzajac za granice wymeldowac sie da,
    a przeciez sa inne wzgledy przemawiajace za tym, zeby zostac
    zameldowanym ... a nie mieszkac.

    Tak czy inaczej - moze sie przydac jakis dowod zamieszkania poza
    krajem.
    W UK to tradycyjnie bedzie rachunek za gaz :-)

    J.

  • 25. Data: 2016-02-22 12:22:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >Koszty wniosków/wpisów do KRS (słone w Polsce, przy spółkach)?

    Nie takie znow slone ... i pewnie nizsze niz w UK :-)

    >Koszty składek na ubezp. społ. (np. przy jednoosobowej sp. z o.o.)?

    Ale skoro "robi" w Polsce, to skladki wypada zaplacic.
    Chyba, ze woli np angielskie ... no, juz przy wizycie u lekarza
    specjalisty moze sie oplacac :-)

    >Horrendalne (w Polsce) koszty (i czas) likwidacji działalności?

    Horendalne ? Jesli dlugow nie ma, to ile - 3 miesiace ?

    J.

  • 26. Data: 2016-02-22 13:01:19
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 22.02.2016 11:24, J.F. wrote:
    > Chyba malo skuteczne.
    > Nie wiem czy wyjezdzajac za granice wymeldowac sie da,

    Można wymeldować "z urzędu" po wpłynięciu wniosku, że obywatel X nie
    mieszka od jakiegoś czasu. Przyjdzie komisja, sprawdzi, wymelduje.

  • 27. Data: 2016-02-22 13:20:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kodeksowo co najmniej 6 miesięcy, jeśli sąd będzie wszystko robił na drugi dzień
    (takie rzeczy to tylko sędzia Ł.).
    Koszty likwidacji od parudziesięciu tys. w górę.

    -----

  • 28. Data: 2016-02-22 13:23:37
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A wiesz, że są spółki osobowe i kapitałowe i czym się różnią?

    -----

  • 29. Data: 2016-02-22 13:32:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-22 o 13:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > A wiesz, że są spółki osobowe i kapitałowe i czym się różnią?

    Ani o tych, ani o tych tutaj dyskusja.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2016-02-22 14:23:05