  • 1. Data: 2016-02-21 19:16:09
    Temat: Re: BZWBKKBSg 4% na KGP
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Odwiedziłem marmur i:
    >
    > można mieć 3 konta GP dające 4%
    > można mieć dużo KGP, ale tylko 3 dadzą 4%
    > pierwsze z nich można założyć via przelew
    > dwa kolejne z nich można załozyć tylko via kurier
    > via kurier można założyć wszystkie trzy KGP...
    >
    > Przy okazji sprawdziłem, czy aby nie można założyć
    > KGP bez autoryzacji kurierowej czy przelewowej...
    > Można -- trwa to kilka chwil, ale... Na takim
    > koncie jest 0 procent.

    I gdzie tu sens, nie wspominając o logice :)
    Znaczy trzeba dać zarobić kurierowi
    - wychodzi taniej niż zawracanie d. panience z okienka ;)

  • 2. Data: 2016-02-21 19:46:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" nacut8$7i2$...@n...news.atman.pl

    > I gdzie tu sens,

    W Poroninie.

    > nie wspominając o logice :)

    Mnie na sensie czy logice nie zależy, ale chyba promocja
    ze stówką -- skończona. Zostały fistaszki czteroprocentowe.

    > Znaczy trzeba dać zarobić kurierowi
    > - wychodzi taniej niż zawracanie d. panience z okienka ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=LB2rWJbWaRQ&ebc=ANyP
    xKroAulTl1FKe1CwPt-rbqM0_IXipY0Oq8UI73nIhw2Lw7iXhsfq
    JXbowdpLtMEmDsAnY0yV6Np-A0SmVEnZ5-2IudxPKA
    Dziś Warszawa, jutro Aleppo -- albo odwrotnie... ;)
    https://www.google.pl/search?newwindow=1&biw=1280&bi
    h=709&tbm=isch&q=aleppo+before+and+after&revid=20110
    19759&sa=X&ved=0ahUKEwigv6bcvInLAhXmNXIKHW-lDSUQ1QII
    Gw

    36°11´58´´N 37°09´43´´E

    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2016/02/no
    wy-projekt-volvo-smartfon-zamiast-kluczyka?utm_sourc
    e=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter
    _klikniecia
    do Volvo tylko ze smartfonem

    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2016/02/arch
    os-zapowiada-dwa-mocne-smartfony?utm_source=chip&utm
    _medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_kliknieci
    może którymś z powyższych?...

    -=-

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kurdowie <-- USA ich dozbrajają; Turcja ich zwalcza
    sprzętem amerykańskim
    Kurdowie - lud pochodzenia indoeuropejskiego, zamieszkujący przede wszystkim
    krainę zwaną Kurdystanem, podzieloną pomiędzy Turcję, Irak, Iran i Syrię.
    Odosobnione enklawy Kurdów żyją także w tureckiej Anatolii, wschodnim Iranie
    (tzw. enklawa chorezmijska),

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Turkmeni <-- to ponoć oni uczestniczyli w incydencie
    rosyjsko-tureckim
    (zamordowali dwóch Rosjan)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Al-Ka%E2%80%99ida
    Początkowo Al-Ka'ida miała na celu przeciwstawiać się radzieckiej napaści na
    Afganistan, przekształciła się w pansunnickie ugrupowanie, którego głównym
    celem stało się zwalczanie wpływów Izraela,USA i szeroko pojętego Zachodu
    w krajach muzułmańskich. Najprawdopodobniej działa jako sieć ugrupowań
    terrorystycznych na całym świecie.

    Rosja popiera Baszszara al Asada, którego zwalcza Izrael

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%84stwo_Islamskie <-- rzekomy przeciwnik USA i
    FR

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 3. Data: 2016-02-23 10:31:42
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > terrorystycznych na całym świecie.
    >
    > Rosja popiera Baszszara al Asada, którego zwalcza Izrael

    Nooo jestem zawiedziony - nic w temacie Bolka ?

    :D

    Pozdro

  • 4. Data: 2016-02-24 02:17:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" nah8u7$g2s$...@n...news.atman.pl

    > Nooo jestem zawiedziony - nic w temacie Bolka ?

    Od dziesięcioleci wiadomo, kim był Bolek. Problemem była szkodliwość
    działań Wałęsy. ZCW -- nic ciekawego nie wnoszą ostatnie dni w wiadomej
    kwestii poza absurdalnym stanowiskiem samego Wałęsy i jego popleczników.

    Na efekty znaleziska trzeba zaczekać -- wraz z innymi poczynaniami
    Macierewicza mogą sięgać daleko. :) Mogą, ale niekoniecznie
    skorzystają z tej możliwości. ;)

    Cóż dziś można zmienić? Bolszewicy kupili za darmo :) majątki, zepchnęli innych
    (takich jak my) do miana planktonu i pozbawili przyszłości... Rzeplińscy i jemu
    podobni są ukorzenieni bardzo mocno -- i w Polsce, i w tak zwanej Europie, ;)
    i na pobliskim wschodzie -- Ukrainie, Białorusi, Rosji...

    Każda szarża może ugrzęznąć, gdy trafi na zbyt silny opór...
    PiS zamiast połamać karki Bolszewikom -- może z nimi dojść do porozumienia...

    IMO w Syrii rozgrywa się nasza przyszłość, nie na Ukrainie czy w Polsce.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 5. Data: 2016-02-24 23:43:00
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    >
    > Na efekty znaleziska trzeba zaczekać -- wraz z innymi poczynaniami
    > Macierewicza mogą sięgać daleko. :) Mogą, ale niekoniecznie

    Sugerujesz że Kiszczakowej zamiast IPN-u zapłacił kto inny ? :D

    Reszta wydarzeń i ich następstw (z okresu mej młodości)
    jest mi w miarę dobrze znana ;)

    Pozdro

  • 6. Data: 2016-02-25 15:47:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" nalblh$1vg$...@n...news.atman.pl

    > Sugerujesz że Kiszczakowej zamiast IPN-u zapłacił kto inny ? :D

    Skąd takie pytanie? Niczego takiego nie sugeruję.

    > Reszta wydarzeń i ich następstw (z okresu mej młodości)
    > jest mi w miarę dobrze znana ;)

    Mnie niekoniecznie. Zauważ, że o wiarygodności dokumentów musi wypowiedzieć
    się grafolog. A że w Rzeczpospolitej (Rzeczplińskiej?...) ten ma rację, kto
    ma pieniądze (ongiś -- ten miał rację, kto miaU szable) być może ex-prezydent
    okaże się niewinny. ;)

    Mnie to raczej obchodzi tak sobie.

    O tym, że Wałęsa był kapusiem, mówił on sam od dawna, ale twardo (jak i teraz)
    twierdził ów nieszczęśnik, że nikogo nie wsypał, że nikt przez niego nie płakał...

    -=-

    Jeśli wiesz coś ciekawego o Wałęsie -- napisz.
    Ja naprawdę nie interesowałem się nim.
    Wiem, że Wałęsa:

    () kandydował, choć nie chciał ;)
    () sypał, bo musiał, ale nie sypał ;)
    () był laureatem pokojowej nagrody Nobla
    () dostał honorowy doktorat

    i wiem, że oficjalnie ze dwie dekady przed Wałęsą co drugi polski ksiądz
    rzymskokatolicki sypał...
    [więc Wałęsa brał przykład z najpobożniejszych...]

    -=-

    https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/03/
    kanapka-z-czlowiekiem-bronisc582aw-linke.jpg
    https://www.youtube.com/watch?v=MPYlPa-BIL0

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'