  • 1. Data: 2016-02-20 10:46:19
    Temat: mbank wygrywa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidu
    alny/post,6850,mobile-trends-awards-2015-wracamy-z-4
    -statuetkami.html

    Mimo narzekan grupowiczow, mbank zdobywa nagrody za aplikacje mobilna
    w Mobile Trends Awards 2015

    Nie wiem za co ... ale widac jak sie da, to sie ma :-)

    J.

  • 2. Data: 2016-02-21 17:55:41
    Temat: Re: mbank wygrywa
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-02-20 10:46, J.F. wrote:

    > Mimo narzekan grupowiczow, mbank zdobywa nagrody za aplikacje mobilna
    > w Mobile Trends Awards 2015

    Czy ktos narzekal na aplikacje mobilna? Ja kojarze glownie narzekania
    na nowy interfejs webowy systemu transakcyjnego. I tego chyba nikt nie
    nagrodzil ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2016-02-22 11:00:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-02-20 10:46, J.F. wrote:

    >Czy ktos narzekal na aplikacje mobilna? Ja kojarze glownie narzekania
    >na nowy interfejs webowy systemu transakcyjnego.

    A faktycznie.
    Aplikacji mobilnej IMO chwalic nie bardzo jest za co - takie tam
    minimum

    >I tego chyba nikt nie nagrodzil ;)

    A jakzesz nie
    https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,322
    2,nowy-mbank-najbardziej-przelomowa-innowacja-na-swi
    ecie.html
    https://www.mbank.pl/forum/watek,996564,czas-na-zmia
    ny-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transakc
    yjnego,.html

    J.

  • 4. Data: 2016-02-22 12:18:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-02-22 11:00, J.F. wrote:

    > A jakzesz nie
    > https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,322
    2,nowy-mbank-najbardziej-przelomowa-innowacja-na-swi
    ecie.html

    Ale tu nic nie ma o systemie transakcyjnym, tylko roznych innych
    wynalazkach typu platnosci przez fejsbuka.

    > https://www.mbank.pl/forum/watek,996564,czas-na-zmia
    ny-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transakc
    yjnego,.html

    Tu tez - w istocie mowa byla jedynie o:
    "Na konferencji prezentowaliśmy nowy sposób realizacji przelewu oraz
    platformę rabatową mOkazje"

    Zreszta nawet jesli ten system dostalby taka nagrode, to chyba
    najwazniejsze sa odczucia z codziennego uzytkowania przez uzytkownikow,
    a nie demo z konferencji. A tak, to sa nagrody ktore branza wrecza sobie
    nawzajem bijac pione za nowe metody generowania przychodow.

    --

    memento lorem ipsum