  • 1. Data: 2002-01-15 19:47:42
    Temat: Konta internetowe...
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

    Nosze sie z zamiarem zalozenia jakiegos konta internetowego w np. mBanku. Ma
    ono sluzyc glownie do kupowania przez internet (do czego podobno potrzebna
    jest Visa Classic) i robienia przelewow do dowolnego odbiorcy. Chcialbym
    zeby konto bylo w miare tanie w utrzymaniu i bezpieczne. Nie mam umowy o
    prace czy cos w tym stylu ale moje miesieczne wplaty na konto wynosilyby ok.
    300zl moze wiecej...

    YuGin

  • 2. Data: 2002-01-15 19:54:24
    Temat: Re: Konta internetowe...
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest Visa Classic) i robienia przelewow do dowolnego odbiorcy. Chcialbym
    > zeby konto bylo w miare tanie w utrzymaniu

    Tzn. moga byc oplaty byle nie jakies kosmiczne :)

    YuGin

  • 3. Data: 2002-01-15 20:06:27
    Od: "Marek Zieliński" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "YuGin" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    mBanku.
    > Ma
    >
    > Tzn. moga byc oplaty byle nie jakies kosmiczne :)

    > ok.
    >
    > YuGin

    Inteligo !!!

  • 4. Data: 2002-01-15 20:08:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    zaloz w takim razie i w mBanku i w Inteligo.
    mBank - za darmo przelewy, Inteligo -masz za darmo karte umozliwiajaca
    platnosc w Intenrecie.
    chyba ze mBank i netkarta (nie ma problemu z przesylaniem pieniedzy pomiedzy
    bankami)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-15 20:18:31
    Od: "Marek Zieliński" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > platnosc w Intenrecie.
    > chyba ze mBank i netkarta (nie ma problemu z przesylaniem pieniedzy

    Potwierdzam , mBank + Inteligo , to jest idealny układ.

  • 6. Data: 2002-01-15 20:54:20
    Od: "Jan Olszewski" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > platnosc w Intenrecie.
    > chyba ze mBank i netkarta (nie ma problemu z przesylaniem pieniedzy

    Czy aby napewno zwrociliscie uwage na miesieczne
    wplywy. Za 300 miesiecznie to pewno jeszcze pare
    kont mozna zalozyc i jeszcze pare kart uzyskac.
    Na oplaty wystarczy.

    JO

  • 7. Data: 2002-01-15 20:57:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy aby napewno zwrociliscie uwage na miesieczne
    > wplywy. Za 300 miesiecznie to pewno jeszcze pare
    > kont mozna zalozyc i jeszcze pare kart uzyskac.
    > Na oplaty wystarczy.

    Nie rozumiem - a co przeszkadza 300 zlotych w posiadaniu 2 kont?
    Chyba, ze chodzi o to, ze jeszcze cos :)
    Wtedy doradzam dla studenta/ucznia BZWBK.
    Moze tez Lukas Bank - tak, zeby latwo bylo przelewac do tych dwoch
    internetowych.

    --

    ------

  • 8. Data: 2002-01-15 21:24:31
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    > Nosze sie z zamiarem zalozenia jakiegos konta internetowego w np. mBanku.
    Ma

    to mbank i inteligo OBA! inteligo karta - mozna kupowac w necie, pozatym
    dostaniesz poprzez promocje 50zl, zaoszczedzisz 20zl na ekarcie mbanku.
    robilem 2 zakupy w polsce i jeden na zachodzie i poszlo.

    http://www.inteligo-zalozenie-konta.prv.pl.

    tu masz link do promocji (tylko tak 50zl dostaniesz od banku)

  • 9. Data: 2002-01-15 21:40:54
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

> [...]
    > platnosc w Intenrecie.
    > chyba ze mBank i netkarta (nie ma problemu z przesylaniem pieniedzy

    Zastanawialem sie nad MultiBankiem - ceny chyba dosc niskie (utzrymanie 5zl
    na miesiasc mi odpowiada). Do tego dostaje VE oraz Netkarte (BTW. Netkarta
    jest rowniez w mBanku ?!?!?!). A co do karty Inteligo - slyszalem ze nie
    wszystkie zachodnie sklepy ja honoruja, a netkarta to chyba wszedzie (bo to
    w sumie odpowiednik Visy Classic...). Mam racje ???

    YuGin

  • 10. Data: 2002-01-15 21:45:58
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

    > zaloz w takim razie i w mBanku i w Inteligo.

    Chcialbym miec uniwersalne konto w jednym banku.

    YuGin