  • 1. Data: 2002-01-15 19:30:44
    Temat: Uwaga! Smieszny limit netkarty w Multibanku
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

    Szkoda ze nie ma nigdzie informacji na temat limitu dostepnego na netkarcie.

    Po skasowaniu ode mnie 22 zl stalem sie posiadaczem limitu w wysokosci 3000
    zl. BO BANK TAK USTALIL.

    Mam gdzies ustalenia banku w tym zakresie PO FAKCIE. Zyczylbym sobie taki
    limit, jaki mi odpowiada. A jesli istnieja w tym wzgledzie ograniczenia, to
    MUSZA byc one znane mi zanim podejme decyzje o wystapieniu o netkarte.

    CC: k...@m...pl, USENET: pl.biznes.banki

    -- Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski

  • 2. Data: 2002-01-18 14:39:17
    Temat: Re: Uwaga! Smieszny limit netkarty w Multibanku
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Moze rozmawiales z nie do konca zorientowana MultiLinka (chociaz
    osobiscie nie mialem jeszcze z taka do czynienia :-), ale o ile mi
    wiadomo, to owszem limit jest 3kzl, ale mozesz sobie karte zaladowac
    tymczasowo nawet do 10kzl (dzieki uprzejmosci MultiLinki, po uprzednim
    zidentyfikowaniu sie). 3kzl to limit, do ktorego sobie mozesz ladowac
    samodzielnie. INHO to nie jest glupie rozwiazanie.

    Szymon