  • 11. Data: 2002-01-15 21:51:44
    Temat: Re: Konta internetowe...
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

    Jeszcze jedno... czy w mBanku/MultiBanku mozna dokonywac przelewy na inne
    konta niz te ktore dodane do zlecenia stalego przelewu? Tzn. czy moge
    wykonac przelew gdzie tylko chce czy musze powiadomic (telefonicznie or
    something) bank o przelewie? Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi :)

    YuGin

  • 12. Data: 2002-01-15 22:04:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 15, 2002 at 10:45:58PM +0100, YuGin wrote:

    > Chcialbym miec uniwersalne konto w jednym banku.

    Kazde z nich kosztuje 0zl, po dwu miesiacach zdecydujesz ktore lepsze.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-01-16 05:45:26
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Do tego dostaje VE oraz Netkarte (BTW. Netkarta
    > jest rowniez w mBanku ?!?!?!). A co do karty Inteligo - slyszalem ze nie
    > wszystkie zachodnie sklepy ja honoruja, a netkarta to chyba wszedzie (bo to
    > w sumie odpowiednik Visy Classic...). Mam racje ???

    Nie masz racji e-karta, to nie odpowiednik VC i nie wszędzie nią zapłacisz.
    Dlatego uważam to za stratę pieniedzy.
    Lepiej juz sobie wyrobić gdzieś indziej normalną VC nie powiązaną z głównym
    kontem.
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-01-16 07:37:38
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

> [...]
    zapłacisz.
    > Dlatego uważam to za stratę pieniedzy.
    > Lepiej juz sobie wyrobić gdzieś indziej normalną VC nie powiązaną z

    Nie mozna netkarta placic w kazdym sklepie internetowym gdzie honorowana
    jest VC ?

    > Grzegorz

    YuGin

  • 15. Data: 2002-01-16 10:27:27
    Od: TMouse <t...@s...x86.info.pl>

    "YuGin" <y...@p...onet.pl> wrote in

    > Nie mozna netkarta placic w kazdym sklepie internetowym gdzie
    honorowana
    > jest VC ?

    > YuGin

    gdzies w miare wiarygodnym zrodle czytalem ze netkarta to
    VisaElectron z wlaczona mozliwoscia placenia bez obecnosci karty
    - czyli defacto identyczna z Intelligowska VE.

    TMouse

  • 16. Data: 2002-01-16 10:45:08
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "YuGin" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...
    > Jeszcze jedno... czy w mBanku/MultiBanku
    > mozna dokonywac przelewy na inne
    > konta niz te ktore dodane do zlecenia
    > stalego przelewu? Tzn. czy moge
    > wykonac przelew gdzie tylko chce
    Oczywiscie, ze mozna

    > czy musze powiadomic (telefonicznie or
    > something) bank o przelewie?
    Podac tylko haslo z listy hasel jednorazowych

    pzdr
    KOmiX

  • 17. Data: 2002-01-16 11:52:36
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie mozna netkarta placic w kazdym sklepie internetowym gdzie honorowana
    > jest VC ?

    Dobrze myslisz- zadaj pytanie na grupie, na pewno znajdą się tacy którzy nie
    mogli zapłacić w internecie zwykłą e-kartą, czy tez VE z Inteligo, czy inną
    podobną.
    Sprawa ma się tak, że zależy to od techniki przyjmowania płatności- część
    sklepów internetowych po prostu wklepuje numery do posa, a w przypadku VE
    (netkarty) taki numer nie przejdzie.

    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-01-16 22:21:57
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > gdzies w miare wiarygodnym zrodle czytalem ze netkarta to
    > VisaElectron z wlaczona mozliwoscia placenia bez obecnosci karty
    > - czyli defacto identyczna z Intelligowska VE.

    Nieprawda. Mam VE Inteligo i eKartę. Są strony gdzie moja VE Inteligo nie
    zadziałała, a eKarta poszła.

    Bogdan