  • 1. Data: 2002-01-15 19:06:25
    Temat: mbank- odwolanie zlecienia
    Od: Ala <a...@y...com>

    czesc

    czy ktos z szanownych grupowiczow jest w stanie mi powiedziec w jaki sposob
    odwolac operacje zaplanowana w mbanku (zlozona przez www w serwisie tel nie
    pojawia sie)
    po wybraniu opcji anuluj nie pojawia sie zaden komunikat i zlecenie zostaje
    (sprawdzalam na nastepny dzien)

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2002-01-15 19:35:36
    Temat: Re: mbank- odwolanie zlecienia
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Ala" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > pojawia sie)
    > po wybraniu opcji anuluj nie pojawia sie zaden komunikat i zlecenie

    zapewne wybierasz tak: konto -lista - szczeg - wyswiettla sie i na dole
    jest 'anuluj'

    powinienes to zrobic tak: konto: lista - anuluj - podajesz kod z listy i
    zatwierdz

  • 3. Data: 2002-01-16 06:59:52
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Źle.
    Zrób tak:
    1 eKonto
    2 Lista operacji zaplanowanych
    3 Anuluj
    4 Kliknij anulowany przelew
    5 chyba hasło jednorazowe też trzeba

    albo postaraj sie nie miec kasy na koncie w ten dzien. To chyba znacznie
    łatwiejsze. :)

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 4. Data: 2002-01-16 07:12:39
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Jan Werbiński" <j...@h...com> (news:a238d8$14j$1@news.tpi.pl):
    > albo postaraj sie nie miec kasy na koncie w ten dzien. To chyba znacznie
    > łatwiejsze. :)

    Tak, ale wtedy nie zrealizują się ewentualne inne przelewy.

  • 5. Data: 2002-01-16 10:40:05
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    nie
    > pojawia sie)
    > po wybraniu opcji anuluj nie pojawia sie zaden komunikat i zlecenie

    najlatwiej zrobic to w Internecie. Niestety musisz miec aktywna liste hasel
    jednorazowych. Swoja droga uwazam to za bezsensowne - nie mam listy hasel i
    nie chce miec bo wysylam przelewy z Emaxa tylko na jedno konto a nie moge
    anulowac przelewu wlasnie na to jedno zdefiniowane konto....

    D.