  • 1. Data: 2002-01-15 19:53:19
    Temat: mBank mnie zawiodl...
    Od: Krzysztof 'Szary' Kowalski <s...@p...onet.pl>

    Dostalem odnowienie kilku kart, a ze mamy trzy konta (zona, corka i
    ja) z wzajemnymi pelnomocnictwami, to z radoscia przeczytalem o
    mozliwosci ich automatycznego aktywowania.

    Ku mojemu zdumieniu opcja '7' jest nieaktywna, trzeba przejsc droge
    przez odpytywanie, sila rzeczy trwajace dluzej niz bym to zrobil
    samodzielnie (tak uwazam). Ponadto ustne procedury nie pozwolily mi
    za jednym zamachem aktywowac wszystkie karty, tylko te odnoszace sie
    do mojego eMAXa i eKONTA, oraz moje u posiadaczy kont, zas pozostale
    szesc kart musza byc aktywowane osobno...

    Czyz aktualizowanie strony internetowej przysparza tyle pracy, ze
    jej oszczednosc sie bardziej liczy niz zla opinia u klientow???

    --
    KK

  • 2. Data: 2002-01-15 20:33:42
    Temat: Re: mBank mnie zawiodl...
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "Krzysztof 'Szary' Kowalski" <s...@p...onet.pl> wrote in
    message news:2l194u4eq2bq0fscdki24dfvdho2o5rn6b@4ax.com...
> [...]
    >
    > Czyz aktualizowanie strony internetowej przysparza tyle pracy, ze
    > jej oszczednosc sie bardziej liczy niz zla opinia u klientow???

    opcja "7" byla aktywna przez pewien czas, ale chyba nie dzialala

    kniedawno aktywowalem w ten sposób karte po czym przy próbie uzycia bankomat
    Euronetu ja wyplul !! a NASTEPNIE napisal, ze karte zatrzyma i zebym
    skontaktowal sie z bankiem

    po telefonie do mlinki okazalo sie, ze karta jest nieaktywna

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski