  • 1. Data: 2002-01-15 18:48:38
    Temat: rezygnacja z citi :-(
    Od: "Acki" <a...@s...pl>

    Witam !
    Mam pytanie .
    Jakie są zasady rezygncji z wspaniałej karty City ? I czy w/w bank robi
    jakieś problemy?

    Pozdrawiam

    Acki

  • 2. Data: 2002-01-15 20:57:36
    Temat: Re: rezygnacja z citi :-(
    Od: Włodek <s...@b...pl>

    Użytkownik "Acki" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    > Mam pytanie .
    > Jakie są zasady rezygncji z wspaniałej karty City ? I czy w/w bank robi
    > jakieś problemy?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Acki
    >
    > I ja przyłączam się do pytania
    Włodek

  • 3. Data: 2002-01-16 07:13:16
    Od: "KRZYCHO" <b...@k...net.pl>

    Ten bank to jeden wielki problem. I to co jest najważniejsze nic na gębe -
    wszystko na papierze , bo za dwa miesiące np. może się okazać że konto jest
    aktywne.........

    Życzę powodzenia i dużo cierpliwości :-))))

  • 4. Data: 2002-01-16 08:14:40
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    Chodzi Wam o VC czy o Maesrto ?

  • 5. Data: 2002-01-16 08:27:09
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

> [...]
    > Witam !
    > Mam pytanie .
    > Jakie są zasady rezygncji z wspaniałej karty City ? I czy w/w bank robi

    teoretycznie nie .....

    ale w praktyce przy zamykaniu jeszcze przez pół roku byłbyś nękany wyciągami
    z powiększającym się debetem :)
    a w przypadku karty to lepiej zmień miejsce zamieszkania :) - bo pewnie za
    rok znowu przyjdzie wznowiona z domyślnie ustawionymi wszystkimi możliwymi
    opłatami typu ubezpieczenia :)

    niedawno dzwoniłem do citi - zastanawiałem się nad powrotem do nich przy
    okazji kart kredytowych

    co prawda zrobili oddzielny numer telefonu dla klientów i dla tych co chcą
    się zapytać, ale nikt nie pomyślał o dobrym przeszkoleniu pracowników i na
    trzy kolejne pytania o warunki wydania i użytkowania karty usłyszałem
    przekładanie kartek i ciszę

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 6. Data: 2002-01-16 09:21:29
    Od: "Acki" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Fuzzyo" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Chodzi Wam o VC czy o Maesrto ?

    Chodzi o VC
    Pozdrawiam
    Acki

  • 7. Data: 2002-01-17 23:56:22
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Acki" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są zasady rezygncji z wspaniałej karty City ? I czy w/w bank robi
    > jakieś problemy?

    Ja rezygnowalem z uplywem okresu waznosci. Trzeba pamietac tylko o 60
    dniowym terminie i wlasciwie jest bez problemu. Dzwonilem potem ze trzy
    razy, zeby sie upewnic ze wpisali to do systemu. Wpisali.

    Grzesiek

  • 8. Data: 2002-01-18 14:39:17
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Czepiacie sie biednego Citka. Moje EurokontoWWW PkoSA zamykalo rowne
    pol roku!!!!

    Szymon