  • 1. Data: 2012-08-10 17:19:02
    Temat: Koniec BREbank i Mille?
    Od: "Robert" <b...@g...pl>

    http://biznes.pl/magazyny/finanse/banki/bre-bank-mul
    tibank-i-mbank-klopot-urodzaju,5213504,magazyn-detal
    .html
    Pozostanie JEDEN WIELKI mBank? :-)
    Ciekawe, jak się to przełoży na ofertę banku...

  • 2. Data: 2012-08-10 17:27:40
    Temat: Re: Koniec BREbank i Mille?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-08-10 17:19, Robert pisze:

    > Pozostanie JEDEN WIELKI mBank? :-)
    > Ciekawe, jak się to przełoży na ofertę banku...

    Już widzę klientów BRE Private Banking & Wealth Management
    dzwoniących na mLinię ;-)

  • 3. Data: 2012-08-10 17:39:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

    > Już widzę klientów BRE Private Banking & Wealth Management
    > dzwoniących na mLinię ;-)

    Ale dlaczego sądzicie, że będą jakieś istotne zmiany? Jeśli ja dobrze
    rozumiem to zmienią się _nazwy_ i zamiast np. NAZWY "BRE" będzie NAZWA
    "mBank Korpo."

    A cała reszta bez zmian; nie będzie żadnej migracji klientów itp.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 4. Data: 2012-08-10 22:20:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 17:19:02 +0200, Robert napisał(a):

    > http://biznes.pl/magazyny/finanse/banki/bre-bank-mul
    tibank-i-mbank-
    klopot-urodzaju,5213504,magazyn-detal.html
    > Pozostanie JEDEN WIELKI mBank? :-)

    A co ma z tym wspólnego Millenium z tematu?

    > Ciekawe, jak się to przełoży na ofertę banku...

    np. tak:

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1283,
    zmiana-taryfy-
    prowizji-i-oplat-mbanku.html

  • 5. Data: 2012-08-12 15:25:51
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    .html

    > Pozostanie JEDEN WIELKI mBank? :-)
    > Ciekawe, jak się to przełoży na ofertę banku...

    A co z tym Mille? Bo chyba przespałem...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2012-08-12 17:24:30
    Od: "Robert" <b...@g...pl>

    "Krystek" napisał:

    > A co z tym Mille? Bo chyba przespałem...

    Machnąłem się - oczywiście chodziło o multibank...

  • 7. Data: 2012-08-13 12:36:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" k08asv$pt1$...@n...news.atman.pl

    > A co z tym Mille? Bo chyba przespałem...

    Nic... W Portugalii nędza... Zarobek coraz większej
    liczby ludzi spada tam tak drastycznie, że dochód
    przypadający na niejednego ,,członka rodziny''
    spada poniżej naszej średniej krajowej. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-08-13 13:17:48
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    .html
    > Pozostanie JEDEN WIELKI mBank? :-)
    > Ciekawe, jak się to przełoży na ofertę banku...

    Skoro trzy beznadziejne banki lacza sie w jeden, to co to moze oznaczać?
    Ja stawiam na wzrost opłat w TOiP :)

    uars

  • 9. Data: 2012-08-13 20:49:54
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    tibank-i-mbank-klopot-urodzaju,5213504,magazyn-detal
    .html

    > Skoro trzy beznadziejne banki lacza sie w jeden, to co to moze oznaczać?
    > Ja stawiam na wzrost opłat w TOiP :)

    Nie tak szybko! Najpierw były to zupełnie niezłe banki, potem dopiero
    stały się niefajne i być może dlatego chcą się połączyć w jeden. Ale
    chyba lepiej, żeby był jeden niefajny, niż trzy?

    Co to się porobiło, rozpieprzyć w jakimś stopniu legendarny bank, to aż
    szkoda.
    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2012-08-13 23:44:40
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lepiej, żeby był jeden niefajny, niż trzy?
    >
    > Co to się porobiło, rozpieprzyć w jakimś stopniu legendarny bank, to aż

    Niestety z legendy nie zostało już nic oprócz nazwy.
    Z mbanku korzystają w tej chwili głównie leniwce, którym nie chce się
    zmieniać czegoś co mają od paru lat i do czego się przyzwyczaili (np. do
    systemu transakcyjnego, który wcale nie jest taki znowu idealny).
    Brak porzadnego konta oszczednosciowego, bo emax+ z jedna wyplata w miesiacu
    i marnym % jest dla mnie jak jazda gola dupa po nieheblowanej desce :/
    Bankomaty za 5zł? Śmiechu warte.
    ROR 0%? Bez komentarza.
    Ale niestety, w bankowosci nie ma sentymentów i póki co supermarketowy
    eurobank, w podstawowej funkcjonalności (ROR+karta debetowa+konto
    oszczędnościowe+kredyt odnawialny i pewnie także KK) bije mBank na głowę.
    Smutne to ale prawdziwe.

    uars