  • 1. Data: 2012-08-10 00:11:02
    Temat: Re: Sprawa amber gold ...
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > ... a pozniej sie ludzie dziwia ze tacy oszukancy gina w niewyjasnionych
    > okolicznosciach... na szubienice na rynku starego miasta w warszawie...

    Znaczy, nie dostałeś zwrotu lokaty? Ja dostałem a poza tym kurier wiezie dla
    mnie sztabkę złota z certyfikowanym odciskiem palucha Prezesa Plichty, z
    przeprosinami za opóżnienie. ;-)

  • 2. Data: 2012-08-10 09:54:54
    Temat: Sprawa amber gold ...
    Od: "Paweł M." <pawełm..NOSPAM@gazeta.pl>

  • 3. Data: 2012-08-10 12:05:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Paweł M. napisał(a) :
    > ... a pozniej sie ludzie dziwia ze tacy oszukancy gina w niewyjasnionych
    > okolicznosciach... na szubienice na rynku starego miasta w warszawie...

    Ja bym też wieszał tych, co nazwy własne piszą z małej litery... ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-08-10 12:23:56
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-10 09:54, Paweł M. pisze:
    > ... a pozniej sie ludzie dziwia ze tacy oszukancy gina w niewyjasnionych
    > okolicznosciach... na szubienice na rynku starego miasta w warszawie...

    Grobelnego zalatwili jak juz byl niepotrzebny i z plichta moze byc
    podobnie bo to przyglup z tego co widac.

  • 5. Data: 2012-08-10 12:42:40
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Fri, 10 Aug 2012 12:23:56 +0200, Aha.... <n...@s...com> wrote:

    > Grobelnego zalatwili jak juz byl niepotrzebny i z plichta moze byc
    > podobnie bo to przyglup z tego co widac.

    Plichta robi tak grube wałki, kantuje kogo się da i nazywasz go
    przygłupem? Facet musi być maksymalnie sprytny i cwany.

    Matt

  • 6. Data: 2012-08-10 13:02:50
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-10 12:42, Matt pisze:

    > Plichta robi tak grube wałki, kantuje kogo się da i nazywasz go
    > przygłupem? Facet musi być maksymalnie sprytny i cwany.

    Co prawda jeszcze nie ta liga (mógł to zrobić spokojniej bez
    przeginania, bez wielkiego halo, powiększać imperium) "Instytucje
    zaufania publicznego nam przykład dali" ;-)

  • 7. Data: 2012-08-10 13:13:43
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-08-10 12:42, Matt pisze:
    > Plichta robi tak grube wałki, kantuje kogo się da i nazywasz go
    > przygłupem? Facet musi być maksymalnie sprytny i cwany.
    >
    > Matt
    A już jest nowa spółka prezes żona, a on jest zastępcą prezia. Fajnie
    nie:-D
    Ebald

  • 8. Data: 2012-08-10 14:28:49
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    > Plichta robi tak grube wałki, kantuje kogo się da i nazywasz go
    > przygłupem? Facet musi być maksymalnie sprytny i cwany.
    >
    > Matt

    Mocujesz się ze świnią w błocie. Ty się upaprzesz, a świnia to lubi.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 9. Data: 2012-08-10 15:16:46
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    > Plichta robi tak grube wałki, kantuje kogo się da i nazywasz go
    > przygłupem? Facet musi być maksymalnie sprytny i cwany.
    >
    > Matt

    On jest glupi nie cwany narobil za duzo smrodu i ma wyroki sadowe czyli
    jest do odstrzalu. Predzej czy pozniej go zalatwia jak grobelnego jak
    nie siadzie na dupie.

  • 10. Data: 2012-08-10 23:55:36
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > On jest glupi nie cwany narobil za duzo smrodu i ma wyroki sadowe czyli
    > jest do odstrzalu. Predzej czy pozniej go zalatwia jak grobelnego jak nie
    > siadzie na dupie.

    Jest cwany i jest glupi a to, ze ma tupet
    i zeruje na ludzkiej naiwnosci / zaufaniu / itd.,
    to juz zupelnie inna sprawa.

    Zreszta (w przeciwienstwie do wyplacalnosci AG) ma sie calkiem niezle:

    "1 sierpnia żona Marcina Plichty, prezesa Amber Gold, zarejestrowała nową
    spółkę PST S.A. W radzie nadzorczej spółki zasiada... Marcin Plichta."

    "Co, oprócz samego prezesa łączy obie firmy? Jak potwierdzają dokumenty -
    rachunek bankowy. PST działa w imieniu Amber Gold. W parabanku nadal można
    założyć lokatę, a opłacając ją przelewamy pieniądze na rachunek firmy żony
    Plichty."

    "Reporterzy Super Expressu ujawnili informację o niebagatelnym zakupie
    przedsiębiorczego małżeństwa Plichtów. Za kwotę ponad 6,5 mln zł. kupili oni
    pałac w Rusocinie. Posiadłość zajmuje ponad 12 ha i znajduje się na niej
    XIX-wieczny pałac, ogromny park, dwa stawy oraz budynki gospodarcze."

    http://www.eostroleka.pl/marcin-plichta-w-radzie-nad
    zorczej-pst-prezes-amber-gold-ma-tez-palac-wart-pona
    d-65-mln-zl,art30751.html