  • 1. Data: 2012-08-10 11:51:09
    Temat: Wpłata do ALIOR SYNC w ALIOR -? bezpłatnie
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    może ktoś już praktykował i odpowie czy wpłata w oddziale ALIOR Banku na
    konto w Alior Sycnu jest bezpłatna ?

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    SUZUKI GSR 600 :D

  • 2. Data: 2012-08-10 14:27:27
    Temat: Re: Wpłata do ALIOR SYNC w ALIOR -? bezpłatnie
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Fri, 10 Aug 2012 11:51:09 +0200, Krzysztof Bajorek napisał(a):

    > Witam
    > może ktoś już praktykował i odpowie czy wpłata w oddziale ALIOR Banku na
    > konto w Alior Sycnu jest bezpłatna ?

    OIDW to nie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2012-08-11 13:41:07
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Bajorek" napisał:
    > może ktoś już praktykował i odpowie czy wpłata w oddziale ALIOR Banku na
    > konto w Alior Sycnu jest bezpłatna ?

    Ode mnie nic nie wzięli za wpłatę gotówki.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 4. Data: 2012-08-11 19:49:15
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Akarm <a...@w...pl> w wiadomości
    news:502644e3$0$1316$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    > Ode mnie nic nie wzięli za wpłatę gotówki.
    Wpłacałeś w oddziale czy też u partnera?
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 5. Data: 2012-08-11 21:23:00
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Mark" napisał:
    > Wpłacałeś w oddziale czy też u partnera?

    Wpłacałem w oddziale.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2012-08-12 01:44:20
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Akarm <a...@w...pl> w wiadomości
    news:5026b125$0$1318$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    > Wpłacałem w oddziale.
    No to widocznie jest różnicza pomiędzy oddziałem a partnerem, bo ode
    mnie gdy chciałem wpłacic u partnera to chcieli pobrać opłatę.
    --
    Mark
    k...@p...pl