  • 11. Data: 2012-08-14 04:22:17
    Temat: Re: Koniec BREbank i Mille?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "UARS" <u...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Robert" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:k038pg$9jd$1@inews.gazeta.pl...
    >> http://biznes.pl/magazyny/finanse/banki/bre-bank-mul
    tibank-i-mbank-klopot-urodzaju,5213504,magazyn-detal
    .html

    > Skoro trzy beznadziejne banki lacza sie w jeden, to co to moze oznaczać?

    Przepraszam jakie 3 banki?
    Może ktoś podać np. krs/regon/nip BRE, mBanku, Multibanku?

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 12. Data: 2012-08-15 16:56:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "UARS" 5029754d$0$1311$6...@n...neostrada.pl

    > Ale niestety, w bankowosci nie ma sentymentów i póki co supermarketowy eurobank, w
    podstawowej funkcjonalności (ROR+karta
    > debetowa+konto oszczędnościowe+kredyt odnawialny i pewnie także KK) bije mBank na
    głowę. Smutne to ale prawdziwe.

    Ja z mBanku korzystam niemal codziennie -- wpłaty wykastrowanym
    delfinkiem, telefon komórkowy, przelewy do ZUS i US...

    Zaś z usług EB jeszcze w sierpniu br. nie skorzystałem.

    -=-

    Telefon przeniosę do Play? Raczej tak.

    Przelewy do Baśki być może też gdzieś przeniosę, za nimi pójdzie
    być może cała reszta przelewów ,,działalnościowych'', natomiast
    wpłaty nadal pozostaną...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-08-16 09:15:51
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:k0gdb6$nns$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja z mBanku korzystam niemal codziennie -- wpłaty wykastrowanym
    > delfinkiem, telefon komórkowy, przelewy do ZUS i US...

    Konto mBiznes z przelewami za 1zł to jedna z wiekszych porazek mBanku...

    uars

  • 14. Data: 2012-08-16 15:17:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "UARS" 502c9e32$0$1221$6...@n...neostrada.pl

    > Konto mBiznes z przelewami za 1zł to jedna z wiekszych porazek mBanku...

    A co w zamian proponujesz? Mnie też nie podoba się ta złotówka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-08-16 17:17:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-16, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > A co w zamian proponujesz? Mnie też nie podoba się ta złotówka.

    IMHO (sam się powoli zastanawiam nad takim ruchem):

    - jak ktoś może spełnić kryterium "obrotowe" lub kryterium "saldo" to można
    uderzyć na CitiKonto lub CitiGold - w obu przelewy za free, a jak się ma
    konto osobiste z odpowiednimi wpływami, to samo konto również za free

    - jak ktoś nie może, to Idea Bank (działa biednie, i trzeba być odpornym na
    getin-marketing, ale przynajmniej jest wszystko free).

    Przy czym tak sobie oglądam i oferta CitiGold wydaje się bardzo sensowną
    alternatywą dla kogoś kogo nie ucieszy "merge" mBanku i Multibanku.
    O doradcach Citi mam jak na razie lepsze zdanie niż o doradcach AQ Multi,
    ale może się mylę. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2012-08-16 18:36:17
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:k0irtn$f0o$1@inews.gazeta.pl...

    > A co w zamian proponujesz? Mnie też nie podoba się ta złotówka.

    Nie jestem kolina, ale proponuje VW Bank.
    Warunek jest taki ze trzeba tam najpierw zalozyc konto osobiste a potem
    dopiero biznesowe bo inaczej zaplacisz 36zl rocznie za token (ktory jest
    wspolny dla obu kont).
    Jak to spelnisz to prowadzenie i przelewy masz za free. Karta VE do konta
    osobistego tez jest za free.
    Co prawda system transakcyjny jest bardzo toporny, ale da sie przezyc.

    uars

  • 17. Data: 2012-08-17 00:32:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > IMHO (sam się powoli zastanawiam nad takim ruchem):

    > - jak ktoś może spełnić kryterium "obrotowe" lub kryterium "saldo" to można

    A ile tam trzeba poobracać? Ja obracam 2 razy tysiąc. ;)

> [...]

    > - jak ktoś nie może, to Idea Bank (działa biednie, i trzeba być odpornym na
    > getin-marketing, ale przynajmniej jest wszystko free).

    Nie dla mnie. :)

> [...]
    > alternatywą dla kogoś kogo nie ucieszy "merge" mBanku i Multibanku.
    > O doradcach Citi mam jak na razie lepsze zdanie niż o doradcach AQ Multi,

    Czyli jakie? W mBanku/Multibanku są fajni doradcy. Może trochę mają
    wybujałe poczucie humoru, ale nie jest źle. ;) Co doradca, to inne
    zdanie w mBanku, a w Multi zapraszają do współpracy, :) na dodatek
    -- bezpłatnej... (proponują skoczenie do Auchan i odebranie
    zatrzymanej tam kredytówki -- już ponad dwa lata minęły od
    czasu, gdy mi zalecono to posunięcie...)

    -=-

    Firmowe w Citi? Nawet by mi pasowało.
    Czy wkrótce zostanie mi tylko:

    -- Citi
    -- mille
    -- Meritum

    oraz martwe:

    -- Inteligo
    -- BZ WBK

    oraz SynCki itp.?

    -=-

    Zatem? -- jakie warunki w Citi trzeba spełnić? Ja chcę stamtąd rzucać w wiewiórki,
    utylizować szmal w Zakładzie Utylizacji Składek i marnować go w Urzędzie Skarbowym...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-08-17 00:38:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "UARS" 502d2195$0$1213$6...@n...neostrada.pl

    > Nie jestem kolina, ale proponuje VW Bank.

    A co ma do tego JoAnina Kolina?
    On lata, nie jeździ. :) Na dodatek lata jedynie do sracza. :)
    (jak i ja -- choć chciano ze mnie uczynić lotnika innych lotów)

> [...]
    > do konta osobistego tez jest za free.
    > Co prawda system transakcyjny jest bardzo toporny, ale da sie przezyc.

    Przemyślę i to, choć lepszym wyborem IMO jest Citi.
    Mam tam i karty kredytowe, i ROR, i oszczędne konto,
    i układa się z Citim nieźle...

    Jeno... Wiśni i orzechów nie daje od dawna...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-08-17 00:47:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-16, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > A ile tam trzeba poobracać? Ja obracam 2 razy tysiąc. ;)

    Zależy co sobie założysz:
    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=cb_rch
    _citikonto

    > Zatem? -- jakie warunki w Citi trzeba spełnić? Ja chcę stamtąd rzucać w wiewiórki,
    > utylizować szmal w Zakładzie Utylizacji Składek i marnować go w Urzędzie
    Skarbowym...

    To po co Ci konto firmowe?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2012-08-21 19:52:22
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.08.2012 23:44, UARS pisze:
    > Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety z legendy nie zostało już nic oprócz nazwy.
    > Z mbanku korzystają w tej chwili głównie leniwce, którym nie chce się
    > zmieniać czegoś co mają od paru lat i do czego się przyzwyczaili

    Nie tylko.

    > (np. do
    > systemu transakcyjnego, który wcale nie jest taki znowu idealny).

    Najlepszy z tych z którymi mam do czynienia (mB, Multi, Mille, Inteligo,
    BZWBK, BPH, Polbank).

    No, może exequo z Inteligo.

    > Brak porzadnego konta oszczednosciowego, bo emax+ z jedna wyplata w
    > miesiacu i marnym % jest dla mnie jak jazda gola dupa po nieheblowanej
    > desce :/

    Niepotrzebne mi.

    > Bankomaty za 5zł? Śmiechu warte.

    Nie mam karty, nie odczuwam problemu.