  • 1. Data: 2012-08-10 09:49:51
    Temat: Kilka pytań o Sync
    Od: Graża <""\"\"\"@@@">

    Mam kilka pytań związanych z Alior Sync, liczę że mi pomożecie :)
    -Czy przy zakładaniu podpisuje się jakąś umowę? Przyjeżdża kurier?
    -Czy jest coś takiego jak polecający? Gdzieś, w jakimś banku widziałam
    coś takiego. Osoba polecająca coś tam dostawała za każdego nowo
    "zwerbowanego".
    -Do konta są darmowe karty i jakieś naklejki. Czy one przychodzą
    kurierem czy pocztą? Czy można ich nie brać przy zakładaniu? A jeśli tak
    to czy w późniejszym terminie ich wydanie też jest bezpłatne?
    -Czy zwrot 5% działa?
    -Czy Sync ma jakieś ukryte "wady"? Bo wygląda na to że nie. Wszystko za
    0 zł, cashback.

  • 2. Data: 2012-08-10 10:22:40
    Temat: Re: Kilka pytań o Sync
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-10 09:49, Graża > pisze:
    > Mam kilka pytań związanych z Alior Sync, liczę że mi pomożecie :)
    > -Czy przy zakładaniu podpisuje się jakąś umowę? Przyjeżdża kurier?
    zadnej umowy musisz miec konto w innym banku

    > -Czy jest coś takiego jak polecający? Gdzieś, w jakimś banku widziałam
    > coś takiego. Osoba polecająca coś tam dostawała za każdego nowo
    > "zwerbowanego".
    byc moze jest poszukaj na stronie

    > -Do konta są darmowe karty i jakieś naklejki. Czy one przychodzą
    > kurierem czy pocztą? Czy można ich nie brać przy zakładaniu? A jeśli tak
    > to czy w późniejszym terminie ich wydanie też jest bezpłatne?

    sa bezplatne poki co ale znajac zycie to sie okaze

    > -Czy zwrot 5% działa?

    dziala jak placisz aliorsyncem

    > -Czy Sync ma jakieś ukryte "wady"? Bo wygląda na to że nie. Wszystko za
    > 0 zł, cashback.

    brak wad nawet wplatomaty sa w koncu bezplatne :)

    gregor

  • 3. Data: 2012-08-10 10:42:53
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2012-08-10 09:49, Graża > pisze:
    > -Czy Sync ma jakieś ukryte "wady"? Bo wygląda na to że nie. Wszystko za
    > 0 zł, cashback.

    1. Z historii rachunku nijak nie można stwierdzić ile aktualnie jest
    dostępnych środków. Pozycja "saldo" zmienia się w bliżej nieokreślony
    losowy sposób.
    2. Karta przechodzi autoryzację przy transakcji internetowej pomimo
    braku środków na rachunku.
    3. Powyższe skutkuje powstaniem niedozwolonego debetu i naliczeniem 20zł
    kary i odsetek.

    Oczywiście według regulaminu to klient ma pilnować salda więc trzeba
    sobie założyć zeszyt i samemu liczyć.
    A ostatnio jeszcze dostałem odpowiedź na reklamację, której nigdy nie
    składałem więc niezły chaos mają w tym banku.

    --
    Marcin P.

  • 4. Data: 2012-08-10 11:02:12
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Fri, 10 Aug 2012 09:49:51 +0200, Graża napisał(a):

    > Mam kilka pytań związanych z Alior Sync, liczę że mi pomożecie :)

    Od paru dni mam u nich konto, zapowiada się to nieźle.

    > -Czy przy zakładaniu podpisuje się jakąś umowę? Przyjeżdża kurier?

    Jest chyba taka opcja, ale mi udało się tylko przez weryfikację z innego
    konta bankowego (bez papierów zupełnie).

    > -Czy jest coś takiego jak polecający? Gdzieś, w jakimś banku widziałam
    > coś takiego. Osoba polecająca coś tam dostawała za każdego nowo
    > "zwerbowanego".

    Co do werbowania to nie wiem, ale bodaj da się zgarnąć 100 zł przechodząc
    proces tutaj:
    https://ty.i.sync.pl/

    Ja się tam nie rejestrowałem, tylko założyłem konto normalnie, więc nie
    wiem na pewno jak to działa i czy są jakieś haczyki ;)

    > -Do konta są darmowe karty i jakieś naklejki. Czy one przychodzą
    > kurierem czy pocztą? Czy można ich nie brać przy zakładaniu? A jeśli tak
    > to czy w późniejszym terminie ich wydanie też jest bezpłatne?

    Są bezpłatne, sam zamówiłem najpierw zwykłą kartę i potem "domówiłem"
    naklejkę, przyszły obie po 3 dniach zwykłą pocztą.

    > -Czy zwrot 5% działa?

    Ludzie w necie piszą, że działa :)

    > -Czy Sync ma jakieś ukryte "wady"? Bo wygląda na to że nie. Wszystko za
    > 0 zł, cashback.

    Panel zarządzania wygląda na nieco momentami niedopracowany, takie ogólne
    wrażenie sprawia pomimo fajnych funkcjonalności, że trochę na kolanie
    składali. Do tego niektóre rzeczy są niejasne, szukałem po sieci czy w
    manualach jak coś zrobić, ale to niestandardowe drobiazgi raczej.

    Na dziś wygląda to w całości dobrze. Za czas pewnie wprowadzą jakieś
    opłaty, ale znów bezpośrednia rywalizacja z mBankiem powinna trochę te
    zapędy hamować.. ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2012-08-10 11:04:22
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 10:22:40 +0200, gregor napisał(a):

    > zadnej umowy musisz miec konto w innym banku

    Nic nie musi, można otworzyć konto za pośrednictwem kuriera.

    AK

  • 6. Data: 2012-08-10 11:56:02
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-08-10 09:49, Graża > wrote:
    > -Czy Sync ma jakieś ukryte "wady"? Bo wygląda na to że nie. Wszystko za
    > 0 zł, cashback.

    Brak możliwości aplikowania o kartę *kredytową* przy dochodach jedynie z
    DG. Bez względu na historię kredytową, wielkość dochodów i
    wnioskowany limit na karcie.

    IMHO dość debilne założenie przy definiowaniu targetu, ale oczywiście
    mogą sobie wybrać na kim nie chcą zarabiać.

    Piotrek

  • 7. Data: 2012-08-10 12:21:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Graża > napisał(a) :
    > -Czy Sync ma jakieś ukryte "wady"? Bo wygląda na to że nie.

    Ma fatalny interface, przyprawiający mnie o podwyższenie ciśnienia.
    Pisany na kolanie, przez gimnazjalistę, z zerowym doświadczeniem w
    temacie ergonomiczności. Do zrobienia przelewu potrzeba ze 20 razy
    więcej czasu niż w innym banku.

    Powolne otwieranie się każdego okienka, czy nowego ekranu, brak
    możliwości kopiowania tekstu operacji, brak w ogóle możliwości
    "kopiuj i wklej". To tak na szybko.

    I jeszcze na zakończenie to idiotyczne pytanie nie występujące w
    żadnym znanym mi banku: "Czy na pewno chcesz się wylogować?" Brak
    jeszcze kolejnego: "Ale dobrze się zastanów, może jednak nie chcesz?
    Tak, Nie, Nie wiem"

    Bardziej już nie można było schrzanić interfacu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2012-08-10 12:28:30
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > środków na rachunku.
    > 3. Powyższe skutkuje powstaniem niedozwolonego debetu i naliczeniem 20zł

    Gdzie jest ta oplata za niedozwolony debet (20 zl) w TOiP?

    BTW:
    w Rajfajzenie nieraz robilem paypasem debet (niechcacy :),
    ale tam nie bylo zadnych kar, jedynie odsetki, choc procent byl jakis
    masakryczny.

  • 9. Data: 2012-08-10 12:29:28
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-10 12:21, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > Nie wiem"
    >
    > Bardziej już nie można było schrzanić interfacu.

    W porównaniu do interfejsu WBK ten jest w miarę ok

    gregor

  • 10. Data: 2012-08-10 14:22:06
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > na kolanie, przez gimnazjalistę, z zerowym doświadczeniem w temacie
    > ergonomiczności. Do zrobienia przelewu potrzeba ze 20 razy więcej czasu

    Jeszcze bym cos dodal, ale jak slysze Alior Sync,
    to mi sie wszystkiego odechciewa :).

> [...]
    > znanym mi banku: "Czy na pewno chcesz się wylogować?" Brak jeszcze
    > kolejnego: "Ale dobrze się zastanów, może jednak nie chcesz? Tak, Nie, Nie

    Mogliby ograniczyc irytacje uzytkownikow dodajac jakas opcje,
    np. "logout confirmation prompt".
    Moze za jakis czas takie cos zrobia,
    moze i nawet uda sie im po polsku :).