  • 1. Data: 2012-08-10 08:24:36
    Temat: Aktywacja naklejki PayPass
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Właśnie zrobiłem pierwszą transakcję kartą z PayPassem.
    Oczywiście dupa, nie przeszło i trafiła do terminala, pin itd., pani
    powiedziała, że może jeszcze jej "nie aktywowałem".

    No nic, ponoć następnym razem będzie spoko.

    Ale mam w związku z tym pytanie, bo dostałem też naklejkę. A naklejkę
    trochę trudno wsunąć do terminala i jeśli wymaga analogicznej aktywacji, to
    pewnie będę miał problemy. Jak to wygląda?

    W ogóle dziwne to, myślałem, że to błyskawicznie ad hoc mogę przyłożyć
    kartę i po krzyku, a tu babka przepisuje z palca kwotę z kasy na
    terminal... :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2012-08-10 10:09:55
    Temat: Re: Aktywacja naklejki PayPass
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-08-10 08:24, Kapsel pisze:

    > W ogóle dziwne to, myślałem, że to błyskawicznie ad hoc mogę przyłożyć
    > kartę i po krzyku, a tu babka przepisuje z palca kwotę z kasy na
    > terminal... :>

    To akurat z PayPass nie ma związku.

  • 3. Data: 2012-08-10 10:16:17
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Naklejka z Sync, aktywacja w systemie www, pierwsza transakcja bez PIN ale z
    autoryzacją (1N)

  • 4. Data: 2012-08-10 10:53:10
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Fri, 10 Aug 2012 10:09:55 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > To akurat z PayPass nie ma związku.

    Związku może i nie ma, ale sensu też nieco traci.

    Dla mnie to powinno działać tak, że w każdej chwili mogę po prostu zbliżyć
    kartę do czytnika i zapłacić, a nie prosić się o "uruchomienie" panelu,
    czekać aż wprowadzą kwotę i wtedy.
    To przecież powinno być szybciej niż płacić pieniędzmi, a sporo tej
    szybkości tracimy...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2012-08-10 10:56:29
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Fri, 10 Aug 2012 08:16:17 +0000 (UTC), b...@W...gazeta.pl napisał(a):

    > Naklejka z Sync, aktywacja w systemie www, pierwsza transakcja bez PIN ale z
    > autoryzacją (1N)

    Miałem zapytać jak wygląda "autoryzacja 1N", ale doczytałem już, że chodzi
    o kontakt z bankiem i sprawdzenie dostępności środków.

    Więc - dzięki za info :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2012-08-10 15:09:27
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 10.08.2012 o 10:16 <b...@w...gazeta.pl> pisze:

    > Naklejka z Sync, aktywacja w systemie www, pierwsza transakcja bez PIN
    > ale z
    > autoryzacją (1N)

    ATAIK wszystkie transakcje stickerem powinny byc autoryzowane. Do karty
    nie jest przesylana informacja zwrotna, wiec co najwyzej moga byc dzienne
    liczniki liczby wykonanych transakcji.

    MK