  • 11. Data: 2019-06-27 11:47:39
    Temat: Re: Kolejna kobra bitcoina
    Od: ń <...@...n>

    Jeszcze jakby się dogadać z np. właścicielem jakiejś nieruchomości jak spółdzielnia
    czy szpital, żeby koparkami dogrzewać ;-)
    Albo z sąsiadem co ma szklarnie?
    BTW kombinowałeś, jak używać prądu na taniej taryfie?

    -----

  • 12. Data: 2019-06-27 13:25:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 11:47, ń pisze:
    > BTW kombinowałeś, jak używać prądu na taniej taryfie?

    Miałbym dostęp do tańszej taryfy ale 30km od mieszkania.
    WACIKI ;-)

  • 13. Data: 2019-06-27 13:38:17
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 26 Jun 2019 08:09:13 +0200, z napisał(a):

    > Zawsze zarabia ta garstka która posiada 80-90% BTC. reszta to plankton
    > do wydojenia.
    >
    > To opłaca się znowu kopać ETH?
    > Bo spekulować nigdy nie miałem zamiaru

    Jak "posiada" to nie zarabia.

    Zarabiają producenci sprzętu oferujący "koparki" lemingom,
    którzy nie zdają sobie sprawy z tego, że jak "system"
    "nasyci" sią "mocą obliczeniową"
    to kolejne "zadania" generowane "do rozwiązania" są trudniejsze.
    Dzięki powyższemu rynek na koparki będzie istniał
    do czasu aż lemingi nie zorientują się "ocokaman".

  • 14. Data: 2019-06-27 14:47:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 13:38, dantes pisze:

> [...]
    > Dzięki powyższemu rynek na koparki będzie istniał
    > do czasu aż lemingi nie zorientują się "ocokaman".

    To jeden z aspektów nie tłumaczący dlaczego wzrosty i spadki są tak
    drastyczne. Fachowcy od wykresów pewnie by potwierdzili dziwne
    zachowania rynku ;-)

    Posiadanie to WŁADZA na tym rynku. Sprzedażą lub kupowaniem spowodować
    można zmianę kursu/trendu a potem odcinać kupony od "mleczarni" ;-)
    Spekulacja stara jak świat a tutaj jeszcze bez żadnych sufitów i podłóg
    oraz wahania kursu z dnia na dzień a nawet z godziny na godzinę.
    ELDORADO! ;-)

  • 15. Data: 2019-06-27 15:19:49
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 27 Jun 2019 14:47:02 +0200, z napisał(a):

    > To jeden z aspektów nie tłumaczący dlaczego wzrosty i spadki są tak
    > drastyczne. Fachowcy od wykresów pewnie by potwierdzili dziwne
    > zachowania rynku ;-)

    A co brakuje "fachowcom" tzw. "golden-podziałen"?

    :)

  • 16. Data: 2019-06-27 19:00:32
    Od: ń <...@...n>

    Chciałbym od kogoś usłyszeć, że wybudował z tego dom.
    Na np. Lazurowym Wybrzeżu.

    -----

  • 17. Data: 2019-06-27 19:06:56

    Możesz tę myśl wytłumaczyć prostymi żołnierskimi słowami?

    -----

  • 18. Data: 2019-06-27 19:16:16

    https://businessinsider.com.pl/finanse/kryptowaluty/
    bitcoin-w-ciagu-paru-chwil-stracil-2-tys-dol/b0j2dfe

    -----