  • 11. Data: 2009-01-03 13:52:52
    Temat: Re: Killer - nietypowe naliczenie odsetek
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > wiedzac o tym kliencie ale powolujac sie na poprzednie rozliczenie Szymon
    > powinien w banku reklamowac.
    > Niby 1 grosik ale przeciez jakies zasady obowiazuja - i wyjasnienie tego
    > faktu ja bym poprosił na piśmie!

    Co więcej - znajoma z 2500zł też dostała 1 grosz mniej i tez schodziło jej
    2.01. W sumie to 4 grosze i miałem plan, aby zapytać o to... jednakże - moje
    pytania kierowane na maila Pocztowego dot. killera zawsze kończyły się
    standardową odpowiedzią, że bardzo dziękują za zainteresowanie, ale
    zapraszają na infolinię. A jakoś celem reklamacji 4gr nie chcę wydawać
    dziesiąt groszy na telefon.

    Dokładnie na kilka maili nawet z różnych kont zawsze odpowiedź była taka:
    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą Banku Pocztowego S.A. W nawiązaniu
    do poniższego maila, uprzejmie informujemy, że w celu uzyskania informacji
    o interesującej Pana lokacie prosimy o kontakt z Wydziałem Telefonicznej
    Obsługi Klienta, który pracuje codziennie od 7.30 do 22.00. w soboty od
    8.00 do 16.00
    Numery telefonów :
    Infolinia - 0 801 100 500 lub stacjonarny 52 3499499.
    Serdecznie zapraszamy
    Z poważaniem
    Hanna Kruczkowska
    Bank Pocztowy S.A.
    Departament Bankowości Detalicznej
    tel. (52) 3 499 405
    e-mail : H...@p...pl
    Bank Pocztowy Spółka Akcyjna ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz
    zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy
    Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000010821 o kapitale zakładowym 97 290
    400 zł, opłaconym w całości, NIP: 554-031-42-71

  • 12. Data: 2009-01-03 14:33:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message

    > zapraszają na infolinię. A jakoś celem reklamacji 4gr nie chcę wydawać
    > dziesiąt groszy na telefon.

    To moze sprobuj tego

    bank.pocztowy Nick (Skype) przeznaczony do obsługi połączeń z dowolnego
    komputera z dostępem do sieci Internet w kraju lub za granicą.

    MK

  • 13. Data: 2009-01-03 14:38:52
    Od: ZB1410 <ZoneB1410@WYCINAJ_NIEISTOTNE_poczta.onet.pl>

    MK pisze:
    > "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message

    > Kilka dni temu lecial w TV Superman. Byl tam taki gosc, ktory przelewal
    > sobie ulamki centa i kupil za to Ferrari. Pewnie jakas madrala z zarzadu
    > Pocztowego probuje skopiowac ten pomysl ;).
    >
    > MK
    Zaraz, był też inny film, taki z Aninston( ta z przyjaciół) i chyba
    Office się nazywał, czy jakoś tak. Koleś napisał soft co by mu tylko
    odsetki od odsetek przelewał?

  • 14. Data: 2009-01-03 22:56:44
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK" <

    > To moze sprobuj tego
    >
    > bank.pocztowy Nick (Skype) przeznaczony do obsługi połączeń z
    > dowolnego komputera z dostępem do sieci Internet w kraju lub za
    > granicą.

    sklada sie na pismie w dowolnym okienku z potwierdzeniem na kopii i
    czeka na pisemną odpowiedz
    *** blad ***

  • 15. Data: 2009-01-03 23:18:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

    > sklada sie na pismie w dowolnym okienku z potwierdzeniem na kopii i czeka
    > na pisemną odpowiedz

    Jak dla mnie za duzo zachodu :).

    MK

  • 16. Data: 2009-01-04 18:06:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" gjorp3$2u7$...@n...wp.pl

    > Jak dla mnie za duzo zachodu :).

    Fakt -- w Banku Zachodnim WBK jest podobnie.
    Ja tam w Pocztowym trzymam swoje 480 złotych.
    Dostępu przez net nie mam, o zrabowaniu dychy
    czytam, ale ciągle mam nadzieję, że jakoś to będzie... ;)

    -=-

    A tak poważnie, to rozumiem, że po prostu muszę :) kupić garaż
    (jako nieruchomość -- pod ;) zysk) i wyzwolić się spod jarzma belki...
    Ciekawe, ile można brać za wynajem garażu -- ponad tałzen miesięcznie
    mi zostaje, więc być może razem z czynszem za garaż bym w rok odrobił
    to, co bym wydał na ów garaż i kupiłbym kolejny... :)

    Obecność markowej belki po prostu utrudnia oszczędzanie. :)
    Niby banków ci u nas dostatek, ale jak ktoś z jakiegoś rezygnuje,
    to postępuje jak biblijny grzesznik, który zamierza zburzyć spichlerz
    i zbudować nowy, większy, gdy tymczasem jeszcze tej nocy naliczą mu podatek... ;)

    Wszelka konkurencja bierze w łeb przez to obelkowanie, bo człowiek i tak musi
    z każdego banku korzystać... Spać mi nie dają te belki markowe... Rozumiem
    markową odzież, markowe długopisy, ;) ale żeby markowe belki...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2009-01-05 21:23:59
    Od: " finder24" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Dziś mi spłynęły 4 killery po 2500zł. W poprzedniej transzy naliczyli od tej
    > kwoty łacznie 23,40zł. A obecnie 23,36, czyli na każdym zamiast 5,85 to
    > 5,84. Hmm... % ten sam, czas ten sam... dziwne.

    ja trochę z innej beczki do tych, którzy już skorzystali. czy są jakieś opłaty
    związane z tą lokatą? nie wgłębiałem się, ale z pobieżnej przeczytania
    wynika, że mogą się pojawić jakieś opłaty za przelew ze zwrotem środków +
    odsetki...

    Jak wygląda zakładanie kolejnych lokat? W przypadku pierwszej wypełnia się
    dane na stronie. W przypadku kolejnych trzeba ten zabieg powtarzać? Czy może
    wystarczy przelać pieniądze na jakiś rachunek i lokata odnawia się automatycznie?

    dzięki,
    finder24

  • 18. Data: 2009-01-05 21:35:20
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 05 sty 2009 o 22:23 GMT, finder24 napisał(a):

> [...]
    > związane z tą lokatą? nie wgłębiałem się, ale z pobieżnej przeczytania
    > wynika, że mogą się pojawić jakieś opłaty za przelew ze zwrotem środków +

    nie ma zadnych oplat, tzn na pewno w przypadku lokaty nieodnawialnej, nie
    wiem jak wyglada sytuacja przy lokacie odnawialnej gdzie lokate trzeba
    zlikwidowac jedynie tylko w odziale osobiscie...

> [...]
    > wystarczy przelać pieniądze na jakiś rachunek i lokata odnawia się automatycznie?

    Za kazdym razem trzeba niestety wypelniac formularz na stronie, i co gorsza
    za kazdym razem dostaje sie nowy numer konta, ciekawe kiedy im te numery
    sie skoncza...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 22:33:52 up 34 days, 22:23, 4 users, ]

  • 19. Data: 2009-01-06 05:09:13
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > związane z tą lokatą? nie wgłębiałem się, ale z pobieżnej przeczytania
    > wynika, że mogą się pojawić jakieś opłaty za przelew ze zwrotem środków +

    Przy nieodnawialnej kosztów brak. Przy odnawialnej są za przelew, no i
    trudno się wstrzelić w dzień zejścia lokaty + konieczność stawienia się na
    poczcie/w banku.

> [...]
    > może
    > wystarczy przelać pieniądze na jakiś rachunek i lokata odnawia się

    Może się odnowić automatycznie, ale nie polecam tego rozwiązania. W
    przypadku nieodnawialnej wypełniasz wniosek, jednak trwa to może 2 min. dla
    4 lokat po 2500zł. I to popijając kawę :-)