  • 1. Data: 2009-01-02 16:05:02
    Temat: [Alior] ile trwa zakładanie konta za pośrednictwem kuriera?
    Od: k...@o...pl

    Jak długo czeka sie na jakikolwiek kontakt z banku po wysłaniu
    zgłoszenia i wybraniu opcji "kurier"?

  • 2. Data: 2009-01-02 16:28:54
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 02-sty-09 17:05:02, k...@o...pl napisawszy:
    > Jak długo czeka sie na jakikolwiek kontakt z banku po wysłaniu
    > zgłoszenia i wybraniu opcji "kurier"?
    Do mnie po prostu przyjechał kurier, chyba po 5 dniach (w tym weekend)
    bez żadnych telefonów, umawiania się itd. Może jakby mnie nie było to
    by zadzwonili... Następnego dnia już się mogłem zalogować na stronie
    Aliora.

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 3. Data: 2009-01-02 21:56:38
    Od: amcinpiL <e...@...sigu>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 08:05:02 -0800 (PST), k...@o...pl napisał(a):

    > Jak długo czeka sie na jakikolwiek kontakt z banku po wysłaniu
    > zgłoszenia i wybraniu opcji "kurier"?

    Do paru dni, za to na kuriera do paru ładnych tygodni...
    ... przy okazji, logowania się do systemu trwa dla mnie miesiące, a
    prędkość działania sytemu to wieki

    --
    pozdrwiam
    Lipnicma

  • 4. Data: 2009-01-03 18:14:36
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    r.googlegroups.com...
    Jak długo czeka sie na jakikolwiek kontakt z banku po wysłaniu
    zgłoszenia i wybraniu opcji "kurier"?
    Zadzwon do nich i zapytaj, mi konsultant jeszcze raz wypełnił kartoteki i
    szybko poszło. W ciagu tygodnia mialem konto otwarte.

  • 5. Data: 2009-01-04 14:51:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 2 Jan 2009 17:28:54 +0100, "D@niel"
    <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Do mnie po prostu przyjechał kurier, chyba po 5 dniach (w tym weekend)
    >bez żadnych telefonów, umawiania się itd. Może jakby mnie nie było to

    Do mnie nie zadzwonili przez 3 tygodnie. Gdy sam zadzwonilem to
    powiedziala Aliorka ze wniosek z www czeka na uzupelnienie danych.
    Wypytala mnie o dane ktore podawalem na www, co zreszta potwierdzala
    ze takie dane widzi. Na koniec powiedziala ze wniosek jest juz
    kompletny. Rozmowa byla w czwartek - tydzien przed swietami, kurier
    dotarl we wtorek 23.12. Konto juz bylo aktywne z chwila jego wizyty,
    wraz ze 100 z konkursu. Bank potwierdzil 2.01 SMSem ze otrzymal
    podpisana umowe.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl