    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Killer - nietypowe naliczenie odsetek
    Date: Sun, 4 Jan 2009 19:06:21 +0100

    "MK" gjorp3$2u7$...@n...wp.pl

    > Jak dla mnie za duzo zachodu :).

    Fakt -- w Banku Zachodnim WBK jest podobnie.
    Ja tam w Pocztowym trzymam swoje 480 złotych.
    Dostępu przez net nie mam, o zrabowaniu dychy
    czytam, ale ciągle mam nadzieję, że jakoś to będzie... ;)

    -=-

    A tak poważnie, to rozumiem, że po prostu muszę :) kupić garaż
    (jako nieruchomość -- pod ;) zysk) i wyzwolić się spod jarzma belki...
    Ciekawe, ile można brać za wynajem garażu -- ponad tałzen miesięcznie
    mi zostaje, więc być może razem z czynszem za garaż bym w rok odrobił
    to, co bym wydał na ów garaż i kupiłbym kolejny... :)

    Obecność markowej belki po prostu utrudnia oszczędzanie. :)
    Niby banków ci u nas dostatek, ale jak ktoś z jakiegoś rezygnuje,
    to postępuje jak biblijny grzesznik, który zamierza zburzyć spichlerz
    i zbudować nowy, większy, gdy tymczasem jeszcze tej nocy naliczą mu podatek... ;)

    Wszelka konkurencja bierze w łeb przez to obelkowanie, bo człowiek i tak musi
    z każdego banku korzystać... Spać mi nie dają te belki markowe... Rozumiem
    markową odzież, markowe długopisy, ;) ale żeby markowe belki...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'