  • 1. Data: 2009-01-02 20:46:32
    Temat: Killer - nietypowe naliczenie odsetek
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Dziś mi spłynęły 4 killery po 2500zł. W poprzedniej transzy naliczyli od tej
    kwoty łacznie 23,40zł. A obecnie 23,36, czyli na każdym zamiast 5,85 to
    5,84. Hmm... % ten sam, czas ten sam... dziwne.

    Szymon

  • 2. Data: 2009-01-02 21:04:55
    Temat: Re: Killer - nietypowe naliczenie odsetek
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > zamiast zaokrąglić do 2 miejsca po przecinku, odcieli co było na 3 i
    > dalszym miejscu po przecinku ;)

    Pytanie dlaczego zrobili to teraz, a nie zrobili tego na poprzednich
    lokatach.

  • 3. Data: 2009-01-02 21:07:50
    Od: perian <p...@i...pl>

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 4. Data: 2009-01-02 21:10:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dziś mi spłynęły 4 killery po 2500zł. W poprzedniej transzy naliczyli od
    > tej kwoty łacznie 23,40zł. A obecnie 23,36, czyli na każdym zamiast 5,85
    > to 5,84. Hmm... % ten sam, czas ten sam... dziwne.

    A mi dziasj spłyneła lokata na 2.733 zł i wróciło jak zawsze 2739,49 zł

  • 5. Data: 2009-01-02 21:12:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message
    > Dziś mi spłynęły 4 killery po 2500zł. W poprzedniej transzy naliczyli od
    > tej kwoty łacznie 23,40zł. A obecnie 23,36, czyli na każdym zamiast 5,85
    > to 5,84. Hmm... % ten sam, czas ten sam... dziwne.

    Potwierdzam. Sknerusy zaczely obcinac koncowki. Trzeba zaczac im przelewac
    po 2497 :).

    MK

  • 6. Data: 2009-01-02 21:18:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Pytanie dlaczego zrobili to teraz, a nie zrobili tego na poprzednich
    > lokatach.

    Kilka dni temu lecial w TV Superman. Byl tam taki gosc, ktory przelewal
    sobie ulamki centa i kupil za to Ferrari. Pewnie jakas madrala z zarzadu
    Pocztowego probuje skopiowac ten pomysl ;).

    MK

  • 7. Data: 2009-01-02 22:41:21
    Od: Bęc <b...@w...pl>

    Szymon pisze:
    > Dziś mi spłynęły 4 killery po 2500zł. W poprzedniej transzy naliczyli od tej
    > kwoty łacznie 23,40zł. A obecnie 23,36, czyli na każdym zamiast 5,85 to
    > 5,84. Hmm... % ten sam, czas ten sam... dziwne.

    Nie potwierdzam. Dzisiaj dostalem jak zawsze 4 x 2500 + 5,85

  • 8. Data: 2009-01-02 23:18:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bęc" <b...@w...pl> wrote in message news:gjm56e$h0b$1@news.task.gda.pl...

    > Nie potwierdzam. Dzisiaj dostalem jak zawsze 4 x 2500 + 5,85

    Co oznacza, ze recznie rozliczja i jakis kreatywny pracownik wpadl na
    obcinanie ulamkow groszy...

    MK

  • 9. Data: 2009-01-03 13:05:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK"

    > Co oznacza, ze recznie rozliczja i jakis kreatywny pracownik wpadl na
    > obcinanie ulamkow groszy...

    wiedzac o tym kliencie ale powolujac sie na poprzednie rozliczenie
    Szymon powinien w banku reklamowac.
    Niby 1 grosik ale przeciez jakies zasady obowiazuja - i wyjasnienie tego
    faktu ja bym poprosił na piśmie!
    *** blad ***

  • 10. Data: 2009-01-03 13:21:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

> [...]
    > powinien w banku reklamowac.
    > Niby 1 grosik ale przeciez jakies zasady obowiazuja - i wyjasnienie tego

    Nie jeden ale az 4 grosze ;). Fakt, warty bylo tak z ciekawosci zapytac
    jakie obowiazuja u nich zasady zaokraglen. Ja zaczekam az przyjda kolejne
    odsetki. Jak znowu bedzie 5,85 to moze zapytam mailem skad taka
    niekonsekwencja ;).

    MK