    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Killer - nietypowe naliczenie odsetek
    Date: Mon, 5 Jan 2009 22:35:20 +0100

    pon, 05 sty 2009 o 22:23 GMT, finder24 napisał(a):

    > ja trochę z innej beczki do tych, którzy już skorzystali. czy są jakieś opłaty
    > związane z tą lokatą? nie wgłębiałem się, ale z pobieżnej przeczytania
    > wynika, że mogą się pojawić jakieś opłaty za przelew ze zwrotem środków +
    > odsetki...

    nie ma zadnych oplat, tzn na pewno w przypadku lokaty nieodnawialnej, nie
    wiem jak wyglada sytuacja przy lokacie odnawialnej gdzie lokate trzeba
    zlikwidowac jedynie tylko w odziale osobiscie...

    > Jak wygląda zakładanie kolejnych lokat? W przypadku pierwszej wypełnia się
    > dane na stronie. W przypadku kolejnych trzeba ten zabieg powtarzać? Czy może
    > wystarczy przelać pieniądze na jakiś rachunek i lokata odnawia się automatycznie?

    Za kazdym razem trzeba niestety wypelniac formularz na stronie, i co gorsza
    za kazdym razem dostaje sie nowy numer konta, ciekawe kiedy im te numery
    sie skoncza...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 22:33:52 up 34 days, 22:23, 4 users, ]