  • 1. Data: 2009-01-02 16:18:52
    Temat: getin internet i karta kredytowa
    Od: "s." <s...@p...onet.pl>

    witam,

    informacyjnie tylko,
    byłem dzisiaj w jednym z oddziałów chcąc założyć konto abym mógł dokonywać
    przelewów przez internet z karty kredytowej
    otóż nie da się - na chwilę obecną, przez internet, kartę kredytową mozna tylko
    obejrzeć - nie da się wykonać tam żadnych przelewów z jej rachunku.

    - jeśli jednak da się i ktoś może to potwierdzić proszę o info.

    pozdrawiam,
    s.

  • 2. Data: 2009-01-02 16:29:41
    Temat: Re: getin internet i karta kredytowa
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Sty, 17:18, "s." <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > obejrzeć - nie da się wykonać tam żadnych przelewów z jej rachunku.
    >
    > - jeśli jednak da się i ktoś może to potwierdzić proszę o info.

    Przeszukałem cały serwis ale nie znalazłem takiej opcji.

    --
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-01-02 17:09:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "s." <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > obejrzeć - nie da się wykonać tam żadnych przelewów z jej rachunku.
    >
    > - jeśli jednak da się i ktoś może to potwierdzić proszę o info.

    Jak sie da robic przelewy przez internet z karty to wtedy wprowadza prowizje
    jak inne bank bo liczba chetnych do tych przelewow by wzrosla.
    Chyba wiedza jak to dziala z tymi przelewami.

  • 4. Data: 2009-01-02 20:54:38
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "s." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko
    > obejrzeć - nie da się wykonać tam żadnych przelewów z jej rachunku.

    Naturalnie, że się nie da. Przecież to już byłby obłęd gdyby się dało.

    marekz