  • 1. Data: 2004-07-06 06:01:52
    Temat: Token VW przestal poprawnie dzialac
    Od: "Mick" <...@c...pl>

    Token VWBank przestal nagle poprawnie wyswietlac cyfry. Token dziala u mnie
    od 0,5 roku.
    Caly czas grzecznie noszony w torbie, brak mechanicznych uszkodzen.

    Co robic???
    Nowy to 100 w plecy!!!

    Ja VW traktuje tego typu reklamacje????

  • 2. Data: 2004-07-06 07:06:56
    Temat: Re: Token VW przestal poprawnie dzialac
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Mick wrote:
    [...]

    > Ja VW traktuje tego typu reklamacje????
    Mi 2 potraktowało dobrze (tzn wymiana tokena na nowy za darmo)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-07-07 10:04:44
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 6 lipiec (wtorek) gdy o godzinie 08:01 *Mick* napisał(a) :

    > Token VWBank przestal nagle poprawnie wyswietlac cyfry. Token dziala u mnie
    > od 0,5 roku.
    > Caly czas grzecznie noszony w torbie, brak mechanicznych uszkodzen.

    miałem to samo, ale było kilka rys ;)

    > Co robic???
    wysłać poleconym do siedziby VW

    > Ja VW traktuje tego typu reklamacje????
    jeśli nie z twojej winy - wymienia bezpłatnie :)
    jeśli z twojej - płacisz :(

    mi wymienili bezpłatnie :)
    BTW po dwóch tygodniach sam go zgniotłem (sic) i za to już musiałem
    zapłacić :(
    IMHO to jest najwieksza wada tokenów

    Daniel
    "Każdy kij ma dwa końce, ale proca ma trzy."

  • 4. Data: 2004-07-07 13:37:37
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > mi wymienili bezpłatnie :)
    > BTW po dwóch tygodniach sam go zgniotłem (sic) i za to już musiałem
    > zapłacić :(
    > IMHO to jest najwieksza wada tokenów

    To u was nie dają gustownego woreczka na token?

    Grzexs

  • 5. Data: 2004-07-07 15:15:22
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 7 lipiec (środa) gdy o godzinie 15:37 *Grzexs* napisał(a) :

    > To u was nie dają gustownego woreczka na token?
    woreczek nic by tu nie pomógł, miałem go przypiety do pęku kluczy które
    przejechał samochód - zreszta nie lubie takich udoskonaleń :P

    miałem później możliwość sprawdzenia konstrukcji tokena wydawanego przez VW
    :D - najsłabszym miejscem jest wyświetlacz - reszta "prawie
    niezniszczalna".

    BTW papierowa lista haseł jednorazowych z mBanku stwarza mniej problemów

    Daniel
    "Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."

  • 6. Data: 2004-07-07 15:36:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 7 Jul 2004 17:15:22 +0200, w <1jqjkrsbfq3u3$.dlg@q.w.e.r.t.y>, Daniel
    Karasek <P...@t...moj.adres> napisał(-a):

    > BTW papierowa lista haseł jednorazowych z mBanku stwarza mniej problemów

    Myślę, że jak by ci wypadła podczas wichury to również miałbyś problem ;)

  • 7. Data: 2004-07-07 16:32:08
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > BTW papierowa lista haseł jednorazowych z mBanku stwarza mniej problemów

    >Myślę, że jak by ci wypadła podczas wichury to również miałbyś problem ;)

    no a jesli taka liste mbankową przypiąc do pęku kluczy - to pewnie
    wytrzymała by ledwie kilka dni :-))

    Ja mam inny problem z tokenm w VW, co jakiś czas przepisany kod jest
    NIEaktualny ! muszę po takiej nieudane próbie odczekać na zmianę
    wyświetlanego kodu - i wówczas juz loguję się bez problemu
    Czy ktoś z Was ma takie coś ?

  • 8. Data: 2004-07-07 16:34:40
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    krab wrote:
    [...]

    > Czy ktoś z Was ma takie coś ?
    Tak

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2004-07-07 16:54:15
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 7 Jul 2004 18:32:08 +0200, w <cch8ji$sju$2@atlantis.news.tpi.pl>, "krab"
    <k...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > NIEaktualny ! muszę po takiej nieudane próbie odczekać na zmianę
    > wyświetlanego kodu - i wówczas juz loguję się bez problemu

    Tak, każdy kod może być wykorzystany tylko raz. Niestety, trzeba poczekać :)

  • 10. Data: 2004-07-07 16:59:49
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    [...]

    > Tak, każdy kod może być wykorzystany tylko raz. Niestety, trzeba poczekać :)
    Bzdura.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl