  • 1. Data: 2003-06-26 02:02:55
    Temat: Konto walutowe w BPH PBK - jakie sa warunki???
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm>

    Siemanko, mam konto sezam student w tym banku, chcialbym zalozyc tam konto
    walutowe w zwiazku z tym pytanie: jakie sa oplaty, czas zalozenia, za co sa
    oplaty itd itp z gory dzieki
    PS na stronie internetowej nic nie moge znalezc

  • 2. Data: 2003-06-26 10:36:48
    Temat: Re: Konto walutowe w BPH PBK - jakie sa warunki???
    Od: "Jareg" <j...@i...chemia.pk.edu.pl>

    Mając już konto w tym banku założenie konta walutowego odbywa się od ręki.
    Potrzeban jest wpłata 100$
    Opłata miesięczna to ok 3-4 złotych (pobierane w dolarach po nieznanym mi
    kursie)
    Co do pozostałych opłat: za przelew z USA na to konto pobrali ode mnie 25
    złotych (niezależnie od kwoty przekazy)

    Rafał

  • 3. Data: 2003-06-27 01:30:37
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm>

    ale w stanach wplacales z innego banku i cala oplata chyba poszla na konto
    banku wysylajacego...-jaki to byl tamtejszy bank?